Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جابجایی ۹ میلیون تن کالا در جاده‌های همدان

جابجایی ۹ میلیون تن کالا در جاده‌های همدان

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از جابجایی 9 میلیون و 637 هزار تن کالا از ابتدای سال تاکنون در محورهاي استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، جمشید عظیمی گفت: این میزان جابجایی کالا در مدت مشابه سال قبل(سال 97) 9 میلیون و 588 هزار تن بوده است.
وي افزود: ميزان كالاي جابجا شده در قالب 623 هزارو 600 سفر كاميون و صدور بارنامه انجام شده است.
عظیمی ادامه داد: عمده كالاهاي جابجا شده در این مدت شامل شمش آهن، محمولات معدنی شامل انواع سیمان، کلینکر، سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن و فلدسپات، محمولات نفتی شامل گازوییل، بنزین معمولی و نفت سفید، محمولات کشاورزی شامل گندم، سیب زمینی، چغندرقند و انواع میوه جات بوده است.
رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان بیشترین سهم جابجایی از كالاها را سیمان عنوان کرد و یادآور شد: عمده مقاصد بارهای جابجا شده استان های تهران، خوزستان، آذربایجان غربی و خراسان شمالی بوده است.
این مسئول در ادامه تأکید کرد: با توجه به مشکلات عمده ای که در بحث صادرات و به ویژه در حمل محمولات معدنی وجود دارد و همچنین با توجه به سایر مشکلات اقتصادی که موجب کاهش تولید کالاهای عمده می شود، این اداره با شناسایی معادن و مراکز عمده کالا توانسته روند حمل کالا حفظ شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن