Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سهم همدان از درآمد کشور ۸۷۰ میلیارد تومان است

سهم همدان از درآمد کشور ۸۷۰ میلیارد تومان است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان گفت: سهم درآمدی استان همدان در سالجاری ۸۷۰ میلیارد تومان بوده که ۸۵ درصد از درآمد استان مربوط به مالیات بوده است.

به گزارش "همدان نیوز"، اسکندر صیدایی اظهار کرد: استان همدان به علت نداشتن کارخانه و مراکز بزرگ صنعتی از نظر درآمد در میانگین کشوری قرار دارد به‌طوریکه با توجه به این شرایط درآمد استان معقول بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از سهم درآمدی استان به مالیات اختصاص دارد، تصریح کرد: آخرین گزارش ۹ ماهه امسال حاکی از این است که  امور مالیاتی توانسته سهم درآمدی خود را کسب کند.
صیدایی با بیان اینکه میزان تحقق درآمد مالیاتی استان ۱۵ درصد کمتر از آنچه پیش‌بینی شده بود، صورت گرفت، ادامه داد: امسال بدون اینکه ضربه‌ای به تولید و اشتغال استان وارد شود امور مالیاتی توانست این درآمد را محقق کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همدان افزود: مالیاتی که در ۱۰ ماهه امسال کسب شده، ۶۱۰ میلیارد تومان است که به نوبه خود کار بزرگی است.
وی با اشاره به کسب درآمد دستگاه‌های دیگر استان، گفت: گمرک، استانداری، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، راه وشهرسازی و نیروی انتظامی توانسته اند سهم درآمدی خود را کسب کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن