Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تحویل ۲۰ میلیون لیتر نفتگاز به صاحبان ادوات کشاورزی همدان

تحویل ۲۰ میلیون لیتر نفتگاز به صاحبان ادوات کشاورزی همدان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدای سال 99 تا کنون، 20 میلیون لیتر نفتگاز به ادوات کشاورزی در منطقه همدان تحویل شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اعلام این خبر افزود: بر اساس لیست اعلامی سازمان جهاد كشاورزي استان، سوخت مورد نیاز حدود سي هزار دستگاه از ادوات فعال در بخش کشاورزی تأمین شده است.
وی با بیان اینکه براي ثبت‌نام سهمیه سوخت تراکتور کشاورزان مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: عدم یا تأخیر دریافت کد رهگيري که مورد سوال عده ای از دارندگان وسایل و ادوات گازوئیل سوز کشاورزی، ناشی از زیرساخت‌های ارتباطی است.
ایشان گفت: این ساز و کار به صورت یکنواخت و هماهنگ توسط دستگاه‌های متولی از جهاد کشاورزی، امور آب، سازمان صمت و دیگر دستگاه‌های ذی مدخل فراهم شده است.
روستایی با بیان اینکه فرآیند ثبت نام از طريق سامانه درخواست فرآورده هاي نفتي (تجارت آسان) میسر است، افزود: هدف غایی ما رسیدن فرآورده به دست مصرف کننده واقعی و جلوگیری از پدیده مذموم قاچاق است.
مدیر منطقه همدان یادآور شد: سامانه تجارت آسان از مهرماه سال ١٣٨٨ با ضوابط خاص، زیر نظر كميسيون مبارزه با قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی اجرایی شده و به طور مستمر پایش و نظارت می شود.
وی با تأکید بر اینکه ثبت نام غیرحضوری و در بستر اینترنت نیز از ساز و کارهای رفاهی و تسهیل فرآیندهای ارایه خدمات به مردم و مصرف کنندگان عمده و جزء است، تصریح کرد: مطابق روال همیشه سهمیه سوخت تراکتورداران از طریق ثبت درخواست در سامانه عنوان شده، همچون گذشته در جریان است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هرگونه سستی یا اهمال در شناسایی دقیق جامعه مصرف کننده واقعی، موجب تضییع ثروت عمومی و خروج گازوئیل از شبکه قانونی توزیع توسط افراد سودجو خواهد بود.
امین روستایی در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام سهمیه سوخت نیز اظهار کرد: هویت وسیله نقلیه و مالک آن باید احراز شود و چنانچه مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد تامین و تحویل سوخت بلا مانع است.
وی تصریح کرد: برای کاستن از تعداد دفعات مراجعات برای دریافت برخی خدمات این موارد به صورت غیرحضوری ارائه شده اما پروتکل‌های بهداشتی برای مواردی که حضور متقاضی الزامی بوده، پیش بینی و تعیین شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با استراتژیک خواندن فرآورده های نفتی و ارزش افزوده این محصولات اذعان داشت: باید برای رسیدن سوخت به دست مصرف کننده واقعی نظارت ها جدی و بیش از پیش شود تا از هدررفت سرمایه های ملی کشور جلوگیری شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن