Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع روزانه ۲۰ تن تخم‌مرغ در همدان

توزیع روزانه ۲۰ تن تخم‌مرغ در همدان

مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار استان همدان از عرضه روزانه ۲۰ تن تخم مرغ در بازار همدان خبر داد و گفت: روزانه ۴۰ تن تخم مرغ در استان همدان تولید می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد شهبازی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ واحد مرغ تخمگذار در استان همدان فعال است، گفت: این واحدها روزانه ۴۰ تن تخم مرغ تولید می‌کنند.

شهبازی با اشاره به اینکه طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار و سازمان صنعت، معدن و تجارت مقرر شده روزانه ۲۰ تن تخم مرغ در بازار همدان عرضه شود، افزود: هیچ گونه مشکلی برای تهیه و توزیع تخم مرغ در استان همدان وجود ندارد.
وی افزود: این میزان تخم مرغ برای عرضه به فروشگاه های زنجیره ای از جمله فروشگاه جهادکشاورزی، فرهنگیان و ارتش ارسال می شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار استان همدان اضافه کرد: با توجه به افزایش نهاده‌ها در هفته های اخیر قیمت تخم مرغ درب مرغداری‌ها به ازای هر کیلو حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کنندگان در فروشگاه ها کیلویی ۱۴ هزار تومان و شانه‌ای ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
شهبازی گفت: شهروندان برای جلوگیری از متضرر شدن تخم مرغ های موردنیاز روزانه خود را از فروشگاه های استان همدان تهیه کنند چراکه به میزان کافی تخم مرغ در استان همدان تولید می شود./ بازار

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن