Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدانی‌ها ۶۵۰ میلیون تومان به بهزیستی کمک کردند

همدانی‌ها ۶۵۰ میلیون تومان به بهزیستی کمک کردند

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: مردم استان در قالب پویش «دهه ولایت» فاصله زمانی عید قربان تا غدیر ۶۵۰ میلیون تومان به مراکز بهزیستی استان کمک کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدالله فارسی از جلب و جذب این میزان مشارکت‌های مردمی در ادارات و مراکز دولتی بهزیستی و موسسات خیریه در سراسر استان خبر داد و افزود: این میزان کمک جمع آوری شده در قالب گوشت ذبح شده و دام زنده اهدایی ۲ هزار کیلو، مشارکت‌های نقدی و بسته های معیشتی ۱۹۰ میلیون تومان و کمک‌های غیر نقدی بوده است.
وی با بیان اینکه در این پویش بیش از ۲۰۰ نفر مشارکت داشته اند ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده در میان ۱۰ هزار نفر از مددجویان، مستمری‌بگیر و غیرمستمری بگیر بهزیستی و نیازمندان بی بضاعت زیرپوشش و موسسات خیریه زیرپوشش این نهاد توزیع شد.
معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه ۱۲ موسسه خیریه در شهرستان‌های ملایر، همدان و نهاوند در این زمینه فعالیت کردند خاطرنشان کرد: نذورات عیدقربان توسط دفاتر و ادارات بهزیستی در شهرستان ها، موسسه های خیریه و ۳۰ مرکز مثبت زندگی به همراه سایر مراکز زیر پوشش بهزیستی در سطح استان جمع آوری شد.
فارسی اعلام کرد: جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح زندگی مددجویان با بهره مندی از ظرفیت های مشارکتی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی از اهداف این پویش بود./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن