Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی همدان

پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی همدان

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات مهر ماه بیمارستانهای دولتی استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سعید فرجی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بزرگترین ارائه کننده خدمات سلامت در استان است و حدود ۸۰ درصد اعتبارات و به نوعی هزینه‌های ما به این مجموعه تعلق می‌گیرد، گفت: طی سالهای اخیر برای نخستین بار است که ما منتظر دریافت اسناد دانشگاه‌ علوم پزشکی و بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و ... هستیم و مطالبات کلیه اسنادی که در سالجاری پذیرش و رسیدگی شده پرداخت شده است.
وی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان اظهار کرد: سالهای قبل بدهی‌های عمده‌ای به این مراکز داشتیم و گاهی بدهی های ما به چند ماه می‌رسید اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت پرداخت‌ها بسیار بهتر شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه مطالبات مهر ماه بیمارستانهای دولتی پرداخت شده است افزود : مطالبات بیمارستانهایی که در موعد مقرر اسنادشان را  ارسال نموده اند پرداخت شد و منتظر ارسال اسناد از سوی بیمارستانها جهت رسیدگی و پرداخت هستیم.

دکتر فرجی با بیان اینکه تسریع در ثبت و ارسال اسناد پزشکی بیمارستانهای دولتی دانشگاهی قطعا در تسریع پرداخت مطالبات موثر است افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر ، اسناد بیمارستانی مراکز دولتی و دانشگاهی را سریع‌تر دریافت و پرداخت کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن