Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آغاز نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های استان همدان

آغاز نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های استان همدان

مدیرکل غله استان همدان از آغاز نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی‌های این استان از روز گذشته خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، مسعود بکایی اظهار کرد: از روز گذشته ۸۰۰ دستگاه کارتخوان هوشمند بین نانوایی‌های استان توزیع شده که تا اواسط هفته آینده تمامی این تعداد دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری اداره‌ غله، بانک سپه، اداره‌ صنعت معدن و تجارت و اداره‌ جهاد کشاورزی در حال اجراست، افزود: استان همدان دارای ۱۹۵۰ واحد نانوایی بوده که از این تعداد واحد نانوایی ۵۸۰ واحد به شهر همدان اختصاص دارد.

بکایی با بیان اینکه پس از نصب ۸۰۰ دستگاه کارتخوان توزیع شده بین نانوایی‌ها،دستگاه کارت‌خوان هوشمند سایر نانوایی‌ها نیز توزیع و نصب خواهد شد، تصریح کرد: تمام نانوایی‌ها در سطح استان، به مرور دستگاه کارت خوان را دریافت خواهند کرد و پس از تکمیل طرح مرحله دوم هدفمندی یارانه ها در پخت نان اجرا خواهد شد.

وی گفت: فعلا عملیاتی شدن نصب دستگاه پُز نانوایی‌های استان در مراحل اولیه خود بوده و با نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها، دولت دستور جدید خود را برای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در پخت نان به سراسر استان‌ها اعلام می‌کند.

بکایی با تاکید بر اینکه جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع خارج از شبکه آرد از اهداف نصب دستگاه کارت خوان هوشمند در سطح نانوایی‌ها به شمار می‌رود، یادآورشد: با اجرای این طرح، ساماندهی بیشتری بر روی نحوه پخت و توزیع نان صورت خواهد گرفت و تمام نانواها توسط شبکه یکپارچه رصد می‌شوند و  تمام تراکنش ها قابل رصد است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن