Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بازدید دادستان و مدیرعامل شرکت گاز استان از شرکت کنترل گاز اکباتان

بازدید دادستان و مدیرعامل شرکت گاز استان از شرکت کنترل گاز اکباتان

دادستان همدان با همراهی مدیرعامل شرکت گاز استان از شرکت دانش‌بنیان کنترل گاز اکباتان بازدید کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان همدان،  این بازدید که سه‌شنبه گذشته توسط خانجانی دادستان همدان و محبی‌نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به منظور آشنایی هر چه بیشتر با روند تولیدات،فعالیت ها و محصولات شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان صورت پذیرفت.

محمدرضا جعفری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت کنترل گاز اکباتان ضمن معرفی شرکت و توانمندیهای آن، توضیحات کاملی را در خصوص اقدامات صورت گرفته، فرصتها و موانع و مشکلات پیش روی این مجموعه صنعتی ارائه نمود.

لازم به ذکر است که شرکت دانش بنیان کنترل گاز اکباتان(سهامی عام) که هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات ایمنی، تنظیم و اندازه گیری گاز شهری در ایران مطرح می‌باشد، در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های کلان ملی در ایجاد و توسعه شبکه گازرسانی سراسری، با هدف خودکفایی و قطع وابستگی کشور در زمینه تجهیزات مورد نیاز شرکت ملی گاز ایران، شرکتهای گاز استانی و مشترکان گاز طبیعی، شرکتهای خودروساز، شرکتهای آب، از سال 1362 با طراحی و ساخت رگولاتور گاز شهری پا به عرصه تولید تجهیزات صنایع نفت، گاز و آب گذاشت.

این شرکت با تکیه بر تجربیات، نیروهای متخصص و امکانات خود توانسته است دستاوردهای ارزشمندی در بومی سازی، نوآوری، توسعه و بهبود مستمر تجهیزات و قطعات صنعت نفت و گاز برای پاسخگویی به انتظارات و نیازهای داخلی و خروج ارز از کشور بدست آورد.

در پایان این بازدید خانجانی دادستان همدان و  محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتها و اقدامات انجام شده، بر لزوم اجرای قوانین حمایتی از تولید و تولید کنندگان تاکید و برای مدیران و کارکنان آرزوی توفیق بیشتر و حمایت خود را از تولید کنندگان داخلی ابراز نمودند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن