Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شناسایی ۱۱۳۱ مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی همدان

شناسایی ۱۱۳۱ مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی همدان

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از شناسایی ۱۱۳۱ مورد تخلف در بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی این استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا بهراملو اظهار کرد: از یکم فرودین ماه تا پنجم تیر ماه امسال قبل و بعد از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ۱۲هزار و۹۸۸ مورد بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی در قالب گشت‌های مشترک روزانه سازمان جهاد کشاورزی انجام‌ شده است.

وی افزود: از این تعداد بازرسی ۵۸۹۳ مورد مربوط به کالاهای اساسی محصولات کشاورزی و ۷۰۹۵ مورد مربوط به آرد و نان بوده است.

بهراملو با اشاره به شناسایی۱۱۳۱ مورد  تخلف در نظارت وبازرسی‌های انجام گرفته  به ارزش ۳۴ میلیارد و۶۹۱ میلیون ریال طی مدت فوق ادامه داد: از این تعداد تخلفات ۵۱۴ مورد به ارزش ریالی ۳۲میلیارد و ۷۲۹ میلیون ریال  به تخلفات کالاهای اساسی و ۶۱۷مورد به ارزش ریالی یک میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال به تخلفات آرد نان اختصاص داشته است.

وی تعداد گروه های بازرسی و نظارت را دو نفره برشمرد و گفت:در سطح استان همدان ۳۲ گروه در بحث آرد و نان و ۲۰ گروه در سایر اقلام اساسی و کشاورزی نظارت و بازرسی دارند.

بهراملو در ادامه با اشاره به اینکه از ۱۲ هزار و ۹۸۸ بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی ۳۸۵۳ مورد با شناسایی ۲۵۳ فقره تخلف به ارزش ۲۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال به بازرسی و نظارت‌های قبل از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها  از تاریخ یکم فرودین تا ۲۲ اردیبهشت ماه امسال اختصاص داشته است، بیان کرد:تعداد ۹۱۳۵  مورد بازرسی با شناسایی ۷۵۸ فقره تخلف به ارزش ۵ میلیارد و ۴۷۹ میلیون ریال نیز  به بازرسی‌ و نظارت‌های  بعد از طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها از ۲۲ اردیبهشت ماه تا پنجم تیر ماه امسال اختصاص دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها ۵۹۱۲ مورد بازرسی و نظارت از آرد و نان سطح استان با شناسایی ۵۰۶ فقره  تخلف به ارزش یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال و تعداد ۳۲۲۳ مورد بازرسی و نظارت از کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی با شناسایی ۲۵۳ فقره تخلف به ارزش سه میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال انجام‌ گرفته است.

بهراملو بیان کرد: از مجموع ۳۸۵۳ مورد بازرسی و نظارت در قالب گشت های مشترک روزانه انجام گرفته شده قبل از اجرای طرح مردمی سازی وتوزیع عادلانه یارانه ها از یکم فرودین تا ۲۲ اردیبهشت ماه امسال تعداد ۲۶۷۰ مورد بازرسی با شناسایی ۲۶۱ فقره تخلف به ارزش ۲۸میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال نیز  به کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی و ۱۱۸۳ مورد بازرسی با شناسایی ۱۱۱ فقره تخلف به ارزش ۳۳۱ میلیون ریال به آرد و نان اختصاص داشته است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن