Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آغاز توزیع ۱۳۰ تن مرغ رایگان در همدان

آغاز توزیع ۱۳۰ تن مرغ رایگان در همدان

معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: توزیع ۱۳۰ تن مرغ منجمد به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بین محرومان این استان آغاز شد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی چهاردولی اظهار داشت: ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر توزیع بسته های کمک معیشتی را در قالب طرح «سفره احسان» آغاز کرده و امروز چهارمین مرحله این طرح با توزیع مرغ آغاز شد.

وی با بیان اینکه مرغ های منجمد از سردخانه همدان تهیه شده است افزود: ۳۷۵ گروه جهادی که ۹۹ درصد از آنها بسیجیان مستقر در مناطق هستند کار توزیع مرغ را بر عهده دارند و این افراد به علت اشرافیت به مناطق و شناسایی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر بهتر می توانند ستاد اجرایی فرمان امام را در انجام این کار یاری دهند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان همدان اضافه کرد: طرح «سفره احسان» به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، محروم و کم درآمد ساکن در استان از ابتدای سال جاری آغاز و تاکنون در چهار مرحله اقدام به توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه کرده است.

چهاردولی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان شامل برنج، حبوبات، مواد غذایی و مرغ با بهره گیری از گروه های جهادی در این استان توزیع شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن