Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ۵۱۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد همدان واگذار شد

۵۱۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد همدان واگذار شد

۵۱۴ واحد مسکونی همزمان با سالروز تأسیس کمیته امام خمینی(ره) و هفته احسان و نیکوکاری به خانواده‌های زیرپوشش و مددجویان کمیته امداد استان همدان واگذار شد.

به گزارش "همدان نیوز"، آئین افتتاح و واگذاری ۵۱۴ واحد مسکونی در قالب ۲۳ هزار خانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری و با‌حضور معاون عمرانی استاندار همدان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در استانداری همدان برگزار شد.

معاون عمرانی استانداری در نشست جشن واگذاری این واحدهای مسکونی با اشاره به تحویل ۲۳ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور به صورت همزمان به خانواده‌های زیرپوشش افزود: کمیته امداد امام (ره) امروزه به مرحله اوج خود در محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان رسیده‌است.

فرزاد تیموری تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به محرومان نگاه ویژه‌ای دارد و همکاری نزدیک کمیته امداد، بنیاد مسکن، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، شهرداری و خیریه‌ها موجب تسریع در ارائه خدمات به محرومان جامعه شده‌است.

وی اظهار امیدواری کرد: سال آینده ۸۰۰ واحد مسکونی به محرومان جامعه تحویل خواهدشد و راه و شهرسازی نیز دین خود را در این خصوص ادا خواهدکرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز به خدمات مسکن ارائه شده به محرومان در استان اشاره کرد و گفت: امسال ۹۶ میلیارد ریال برای کمک به خرید ۳۵ مسکن مددجویی شهری هزینه شده‌است.

محمدرسول شیخی مبلغ هزینه شده برای خدمات مسکن مددجویان استان را بیش از ۹۷ میلیارد تومان برای ۲ هزار و ۴۸۶‌خدمت عنوان کرد و افزود: از این مبلغ ۶۳‌میلیارد تومان کمک بلاعوض در قالب دولتی، بنیاد علوی و شرکت گلرنگ در قالب تفاهم نامه انجام شده‌است.

وی با اشاره به اینکه ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل تعهدات صدقات و کمک خیرین برای مددجویان استان هزینه شده‌است، تأکید کرد: ۲۵ میلیارد تومان از محل صندوق امداد ولایت در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده‌است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن