Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان

پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در همدان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی سال گذشته برای اجرای ۴۵۱ طرح در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، اسدالله ربانی مهر در بازدید از ۲ واحد تولیدی و مشاغل خانگی با قدردانی از بانوان فعال و با انگیزه در راه اندازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی اظهار داشت: حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک از برنامه های اولویت دار دولت در راستای اشتغالزایی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان ادامه داد: پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی کمک بزرگی به اشتغالزایی است و ۹۵ درصد تسهیلات مشاغل خانگی بدون انحراف و تاثیرگذار در تولید و اشتغال است.

ربانی مهر گفت: صدور مجوز مشاغل خانگی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود البته افراد باید دارای گواهی فنی و حرفه‌ای یا گواهی مهارت از مراجع قانونی باشند.

وی اظهار داشت: سیاست دولت تسهیل در صدور مجوز کسب و کارها و توسعه مشاغل خانگی است و هر هفته به صورت میدانی این طرح در همدان اجرا می‌شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: همه کسب و کارها در مرحله اول باید مجوز قانونی دریافت کنند و بعد از فعالیت به دنبال توسعه واحدها و دریافت تسهیلات باشند.

وی افزود: مشکلات حوزه اشتغال و عملکرد بانک‌ها در کارگروه اشتغال شهرستان بررسی می‌شود و در حال حاضر اولویت پرداخت بانک‌ها پرونده‌های سال ۱۴۰۱ است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان به همراه معاون سازمان صمت، رئیس اتاق اصناف و رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان با حضور در منطقه قاسم‌آباد از ۲ واحد تولیدی و مشاغل خانگی بازدید و از بانوان کارآفرین فعال در حوزه مشاغل خانگی قدردانی کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن