Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی انجام بیش از ۴۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان

انجام بیش از ۴۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان با اشاره به بازرسی‌های مستمر گشت‌های مشترک گفت: ۴ هزار و ۶۲۷ مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در استان انجام شده است.

 

به گزارش "همدان نیوز"، مسعود سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از بازار همدان با اشاره به انجام ۴ هزار و ۶۲۷ مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در استان اظهار کرد: از این میزان یک هزار و ۵۰۱ پرونده تخلف کشف شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد بازرسی‌ها هفت مورد پرونده قاچاق کشف شده است افزود: یک‌هزار و ۵۰۸ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در راستای برخورد قانونی ارسال شده است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان در ادامه یادآور شد: حکم یک‌هزار و ۳۰۴ پرونده در تعزیرات حکومتی صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه ارزش ریالی تخلفات کشف شده ۲۲۳۷۱۴ میلیون ریال است تصریح کرد: ۲۰۳۷۵۶ میلیون ریال نیز پرونده تشکیل شده است.

سعیدی در بخش دیگر از سخنانش با بیان اینکه کشتار روزانه مرغ در استان روند افزایشی دارد به نحوی که به طور میانگین ۱۴۰ تن مرغ کشتار می‌شود اضافه کرد: هیچ کمبودی در بازار وجود ندارد چراکه مازاد بر نیاز تولید و جوجه‌ریزی انجام می‌شود.

وی متذکر شد: میزان جوجه‌ریزی‌های ماه جاری همچون ماه‌های گذشته روند افزایشی دارد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان در پایان با تاکید بر اینکه در صورت مشاهده  تخلف برابر قانون با واحد متخلف برخورد می‌شود خاطرنشان کرد: شهروندان‌ شریف استان همدان می‌توانند در صورت مشاهده تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار کنند و تخلفات را گزارش دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن