Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان

نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اصلاح و نوسازی ۸۹ کیلومتر شبکه آب استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: اصلاح شبکه‌های فرسوده آب بخشی از اقدامات فنی برای کاهش هدررفت آب است.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: ۹۸۱ کیلومتر از شبکه آب شهری استان معادل ۳۷.۲۲ درصد و ۲۸۸ کیلومتر از شبکه آب روستایی استان معادل ۷.۵ درصد به نوسازی نیاز دارد.

بختیاری‌فر با بیان اینکه نوسازی شبکه برای جلوگیری از هدررفت آب و عبور از چالش‌های کمبود آب در این استان ضروری است، خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که با هدف کاهش میزان هدررفت آب، به صورت مداوم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد، بازسازی شبکه و خطوط آبرسانی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات نوسازی شبکه توزیع و انشعاب‌های آب پس از بررسی نقاط حادثه‌خیز شبکه توزیع و با هدف کاهش هدررفت آب و تأمین فشار مناسب شبکه توزیع اجرا می‌شود، یادآور شد: در سال گذشته ۹.۵ کیلومتر از شبکه آب شهری و ۷۹.۶ کیلومتر از شبکه آب روستایی در استان همدان اصلاح شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تأکید بر مدیریت مصرف، تنها راه عبور از بحران کم آبی را مدیریت مصرف و صرفه‌جویی عنوان و از شهروندان درخواست کرد تا نسبت به صرفه جویی در مصرف آب، توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن