Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی از گاز در همدان

بهره‌مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی از گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: این استان ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز در بخش خانگی استان همدان دارد که از این تعداد ۱۴ هزار و ۸۲ مشترک در سال گذشته به مشترکان اضافه شده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، مجید الهیاری افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت خانوار شهری و ۹۹.۸ درصد خانوار روستایی استان همدان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی تصریح کرد: استان همدان با ۳۱ شهر و یک هزار و ۷۵ روستا، در حال حاضر در رتبه‎های نخست برخورداری از گاز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان اقدامات جهادی این شرکت برای گازرسانی به منازل مردم را مرهون جدیت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان آن دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۶۵ هزار و ۲۸۲ خانوار شهری و ۲۳۰ هزار و ۸۲۶ خانوار روستایی در سطح این استان مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان همدان ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز وجود دارد، افزود: از مجموع تعداد مشترکان گاز، ۱۴ هزار و ۸۲ مشترک خانگی در سال ۱۴۰۲ به شبکه گازرسانی استان اضافه شده‌اند.

الهیاری با اشاره به گازرسانی به یک هزار و ۴۹ روستای استان همدان، تصریح کرد: در حال حاضر گازرسانی به روستای چشمه‌ولد از توابع شهرستان اسدآباد در دست اجراست.

وی در ادامه از مرحله طراحی و انتخاب پیمانکار برای گازرسانی به روستای اردکلو شهرستان ملایر خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: از مجموع مشترکان گاز استان در بخش‌های مختلف بیش از سه هزار مشترک در بخش آموزشی، بیش از ۳۹ هزار مشترک در بخش تجاری، ۴۹ مشترک جایگاه سی ان جی، بیش از چهار هزار مشترک حوزه صنعتی، ۶۲۸ هزار و ۹۷۲ مشترک خانگی، چهار هزار و ۲۷۷ مشترک عمومی و ۲ هزار و ۵۶۳ مشترک در بخش مذهبی هستند.

وی یادآور شد: بعداز شهرستان همدان با بیش از ۲۶۱ هزار مشترک گاز، ملایر با بیش از ۱۱۸ هزار و فامنین با بیش از ۱۵ هزار مشترک به ترتیب بیشترین و کمترین مشترک گاز در این استان را به خود اختصاص داده اند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن