Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید

برداشت گاز همدان از خطوط انتقال به چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: به منظور تامین انرژی مشترکان بخش‌های مختلف استان، در سال ۱۴۰۲، چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب گاز طبیعی از خطوط انتقال برداشت شد.

به گزارش "همدان نیوز"، مجید الهیاری با اشاره به اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی مجموع شهری و روستایی در سال گذشته، افزود: هم‌اینک ۱۰ هزار و ۱۷۸ کیلومتر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی انجام شده است.

وی بیان کرد: به منظور تامین گاز مشترکان تعرفه های مختلف گاز در استان همدان تاکنون تعداد ۶۳ ایستگاه سی.جی.اس، ۳۲ ایستگاه (CGS/TBS) و ۴۳۴ ایستگاه تی.بی.اس احداث شده است.

الهیاری افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۴۲ اشتراک به متقاضیان صنعتی، کشاورزی، سی‌ان‌جی و نیروگاهی واگذار شد و در مجموع تعداد اشتراک‌پذیری این بخش تاکنون به چهار هزار و ۳۹۹ مشترک رسیده است.

وی با اشاره به وجود ۳۳۳ هزار و ۱۵۹ انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی در سطح این استان، گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۰۳ انشعاب در سال گذشته نصب شده که بیشترین آن‌ها در همدان، ملایر، نهاوند و کبودرآهنگ بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود ۳۳۳ هزار و ۱۵۹ انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی، گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۰۳ انشعاب در سال گذشته نصب شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع انشعابات فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی تعداد ۱۴۶ هزار و ۵۱۰ عدد نصب انشعاب فولادی و ۱۸۶ هزار و ۶۴۹ عدد انشعاب پلی‌اتیلن است.

الهیاری بیان کرد: ۹۲ هزار و ۸۸۵ انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی در همدان، ۵۷ هزار و ۲۱۱ انشعاب در ملایر، ۳۶ هزار و ۵۸۶ در نهاوند، ۳۲ هزار و ۵۶۷ انشعاب در کبودرآهنگ نصب شده که به ترتیب بیشترین تعداد انشعاب را داشتند.

وی ادامه داد: ۲۰ هزار و ۸۱۷ عدد انشعاب فولادی و پلی‌اتیلن شهری و روستایی در اسدآباد، ۲۷ هزار و ۶۰۷ عدد انشعاب در بهار، ۲۵ هزار و ۱۹۳ عدد انشعاب در تویسرکان، ۱۹ هزار و ۴۲۵ عدد انشعاب در رزن، ۱۱ هزار و ۱۲۶ عدد انشعاب در فامنین و ۹ هزار و ۶۷۹ عدد انشعاب در درگزین نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: این استان بیش از ۱۰ هزار کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز دارد و در سال ۱۳۹۷ به عنوان نخستین استان سبز کشور همه شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار آن از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی بالای ۲۰ خانوار استان گازرسانی شده است و ۲۵ روستای کمتر از ۲۰ خانوار نیز در فهرست گازرسانی قرار دارند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن