Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان

رفع بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از رفع ۵۳ هزار و ۹۵۸ حادثه آب و فاضلاب در سال ۱۴۰۲ توسط اکیپ رفع حوادث این شرکت خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهاد بختیاری‌فر با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۳۹ تماس در بخش برنامه اطلاع‌یابی قطعی، حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب ثبت کرده که ۴۷ درصد مربوط به اطلاع‌یابی، ۳۰ درصد مشترکین، ۱۲ درصد حوادث آب شهری، هفت درصد حوادث آب روستایی و چهار درصد حوادث فاضلاب بوده است.

بختیاری‌فر با بیان اینکه بیش از ۵۳ هزار حادثه آب و فاضلاب در سال گذشته رفع و ترمیم شده است، تصریح کرد: ۲۷ هزار و ۹۹۹ حادثه مربوط به آب شهری، ۱۶ هزار و ۳۱۳ حادثه مربوط به آب روستایی و ۹۶۴۶ حادثه مربوط به فاضلاب بود.

وی با بیان اینکه شهرستان همدان با ۱۳ هزار و ۸۰۰ مورد حادثه آب شهری و ۷۸۲۵ مورد حادثه فاضلاب و شهرستان ملایر با ۵۵۱۷ مورد حادثه آب روستایی، بیشترین آمار را به نام خود ثبت کردند، ادامه داد: در گزارشات نسبی تهیه شده در خصوص تعداد حوادث آب و فاضلاب شبکه به نسبت طول شبکه و تعداد حوادث و اتفاقات انشعابات به نسبت تعداد اشتراکات، برخی شهرستان‌ها به دلیل کثرت در حوادث با سرعت کمتری انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن