Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مديران و مسئولان همراهي لازم را با شوراي شهرستان داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان مطرح کرد:
مديران و مسئولان همراهي لازم را با شوراي شهرستان داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان گفت: همه مسوؤلان و مدیران بايد امسال عزم خود را جزم کرده و در راستاي امتثال به منويات مقام معظم رهبري و وظايف ذاتي خود كاري كنيم كه مردم بهبود سطح معیشت و رفاه اقتصادی را در چارچوب اقتصاد مقامتی لمس کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهرستان همدان، سيداحمد حسني‌حلم در ديدار نوروزي اعضاي شوراي اسلامی شهرستان همدان با فرماندار همدان ضمن تبريك سال نو و ایام پر برکت ماه رجب با بیان برخی از چالش¬ها و مشکلات جدی شوراها از ناحیه رکود در بخش مسکن و کاهش سرمایه¬گذاری¬ها در سال گذشته، افزود: عليرغم همه تنگناهای مالي، شوراها و شهرداری های همدان توانستند سال 94 را با تدبير و درايت سربلند پشت سر بگذارند.

حسنی حلم تحقق شعار سال در خصوص اقتصاد مقاومتي و عملياتي شدن آن را نيازمند همدلي و همزباني همه مردم و مسوؤلان دانست و گفت: نیاز است كه در انجام امور مديران و مسؤولان شهرستان همراهي لازم را با شوراي شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از مهمترین اقدامات و فعالیت¬های صورت گرفته در سال 94 توسط شورای شهرستان، عنوان داشت: پیگیری مطالبات مردم از دستگاه¬های شهرستانی سرلوحه امور این شوراست.

وی همچنین از برگزاري همايش شوراهاي بخش شهرستان در آينده‌اي نزديك خبر داد و خواستار حضور فعال اعضاء شوراهای همدان و نیز همه دستگاه¬ها و ادارات شهرستان در این همایش شد.

فرماندار همدان نیز با تاکيد بر اينکه همه بايد براي خدمت به مردم و عقب نماندن از قافله توسعه شهرداري¬ها و شوراها به ميدان بيايند، گفت: تحقق این امر در سایه اقتصاد مقاومتی است و می طلبد در این راستا تمامي مردم و مديران در كنار هم باشند.

علی تعالی خاطر نشان كرد: تلاش و کوشش اعضاي شوراي شهرستان همدان قابل تقدير است و اميدواريم اين تلاش¬ها در سال 95 نيز ادامه داشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن