Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا همدان به 200 اتوبوس جدید نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر همدان:
همدان به 200 اتوبوس جدید نیاز دارد

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی همدان به 200 دستگاه اتوبوس نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدرضا الیاسی در جمع خبرنگاران در ابتدا با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف شورای شهر روزمرگی است، یادآور شد: بخشی از این ضعف به میزان ونحوه مطالبه گری مردم بر می گردد و اگر شورای شهر به عنوان تصمیم سازان سطح  تصمیم گیری خود را کاهش دهند روزمرگی ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه در خصوص رفع مشکلات ترافیکی باید طرح جامع حمل و نقل و ترافیک را مورد توجه قرار داد، یادآور شد: با این وجود هیچ گونه توجهی به این طرح نمی شود.

وی ادامه داد: بودجه مناسبی برای انبوده بران و بی آرتی در نظر گرفته نشده و با این وجود شورای اسلامی شهر بر اجرای آن تأکید دارد.

الیاسی با بیان اینکه نیاز اصلی شهر بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی است، خاطرنشان کرد: در سطح شهر همدان 200 اتوبوس مورد نیاز است و باید در خصوص حمل و نقل عمومی برنامه ریزی شود.

وی تأکید کرد: در خصوص بهسازی آسفالت شهر اقدام مؤثری انجام نشده و تأکید ما بر این است که ساماندهی اساسی در این زمینه انجام شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ، امور حقوقی اداری شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: دغدغه شورای شهر این بوه که با جایگزینی درآمدهای پایدار اقداماتی را انجام دهد و در این راستا در شورای چهارم کمیسیون اقتصادی و سرمایه گذاری تشکیل شد.

حسین قراباغی با اشاره به فراهم شدن بستر سرمایه گذاری در شهر همدان، یادآور شد: عملیات اجرایی پنج هتل در شهر همدان با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در خصوص درآمدهای پوششی باید با دستگاه های دیگر همکاری به عمل آید تا بتوان موانع را برطرف کرد.

قراباغی با بیان اینکه تمامی قیمت ها و تعرفه عوارض در سال جاری بر اساس واقعیت های روز تعریف شد، اظهار داشت: حسابرسی ها نیز در شورای اسلامی شهر انجام می شود و در طول سه سال شورای چهارم سعی بر این بوده که بررسی حسابرسی ها به نحو مطلوب صورت بگیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن