Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا معافیت ایجاد پارکینگ هتل در فضای باز با شرط رعایت تامین 60 درصد عوارض حذف پارکینگ

معافیت ایجاد پارکینگ هتل در فضای باز با شرط رعایت تامین 60 درصد عوارض حذف پارکینگ

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مصوبه معافیت ایجاد پارکینگ هتل ها در فضای باز برای سرمایه گذاری با شرط رعایت تامین 60 درصد عوارض حذف پارکینگ خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، کامران گردان در حاشیه جلسه برگزاری صحن شورا با اعلام این خبر افزود: به منظور مساعدت و رفاه حال شهروندان و تشویق و ترغیب در امر سرمایه گذاری و کمک در امر عبور و مرور شهری موافقت شد در مواردی که در سطح شهر همدان با داشتن مجوزهای قانونی مربوطه نسبت به احداث سفره خانه ، تالار، رستوران، باغ رستوران و هتل اقدام و پارکینگ مورد نیاز در فضای باز محوطه (حیاط) سفره خانه و ... تامین می شود از 60 درصد عوارض حذف پارکینگ های تامین شده در فضای باز معاف باشد .

گردان اضافه کرد: این معافیت  مشروط بر این است که منجر به تخریب فضای سبز و قطع درختان نشود و در زمان صدور پروانه ساختمانی در نقشه ای که به شهرداری ارائه می شود پارکینگ های تامین شده مشخص وجانمایی آن درپروانه ساختمانی به صورت فضای باز لحاظ  شود و زمان صدور پایانکار مغایرتی نداشته باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن