Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا بررسي تعرفه های عوارض سال 96 شهرداري همدان شروع شد

بررسي تعرفه های عوارض سال 96 شهرداري همدان شروع شد

رئيس كميسيون برنامه، بودجه و امورحقوقي شوراي اسلامي شهر همدان از آغاز بررسی تعرفه های پیشنهادی  عوارض سال 96  شهرداري در شورا خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان، حسين قراباغي در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و امورحقوقي شوراي اسلامي شهر همدان افزود: با توجه به اهمیت موضوع ، کمیسیون مربوطه با موضوع بررسی تعرفه های عوارض سال 96 به صورت روزانه با حضور اعضاي شورا، معاونين و مديران مناطق چهارگانه شهرداري برگزار می شود.

قراباغی با اشاره به اینکه در اجرای ماده 30 آئین نامه مالی شهرداریها همه شهرداریها باید دارای تعرفه باشد، اضافه کرد: بر این اساس یکی از مهمترین وظایف شورای شهر که می بایست اهتمام ویژه ای بر آن داشته باشند رسيدگي كارشناسانه، بررسي و تصويب عوارض شهرداري تعرفه عوارض سالیانه است .

قراباغي اظهار کرد: موضوع عوارض و بهاي خدمات از مهمترين وظايفي است كه پرداختن صحيح و كارشناسانه به اين امر تضمين كننده برنامه هاي مالي سال آتي شهرداري و مبناي كليد سياست گزاريها در مديريت شهري خواهد بود .

رئيس كميسيون برنامه، بودجه و امورحقوقي شوراي اسلامي شهر همدان با تاکید بر اینکه باید در بررسی تعرفه عوارض واقعیت ها لحاظ شود یادآور شد: امیدواریم برای تعرفه عوارض سال 96 تصمیم درستی اتخاذ شود تا بتوانیم در مسیری قرار گیریم که هم منافع مدیریت شهری و هم شهروندان در ان لحاظ شود.

گفتني است، گزارش جلسات برگزار شده در پایان به طور جامع و شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن