Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا طرح آب‌نما در پیاده راه میدان امام(ره) همدان اجرا می‌شود

طرح آب‌نما در پیاده راه میدان امام(ره) همدان اجرا می‌شود

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از اجرای طرح آبنما در پیاده راه سازی میدان امام(ره) خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رحیمی فر در جلسه کمیسیون فنی عمرانی شورا، ضمن تشکر از فعالیت و زحمات دست اندرکاران اجرای طرح پیاده راه سازی میدان امام(ره) و همکاری شرکت های خدمات رسان، افزود: طرح آبنمای پیاده راه میدان امام(ره) باید متناسب با معماری این میدان اجرا شود.

رحیمی فر اضافه کرد: در حال حاضر همزمان 25 اکیپ اجرایی در پروژه پیاده راه سازی میدان امام (ره) فعال هستند.

وی با بیان اینکه مدت زمان قرارداد اجرای پیاده راه امام (ره) پنج ماه است، افزود: علی رغم کندی روند کار در مدت 30 الی 40 روز به دلیل اجرای تاسیسات شرکت های خدماتی ، هم اکنون طرح از مدت زمان هم جلوتر است و در صورت وجود شرایط خوب آب و هوایی در زمان مقرر به اتمام می رسد.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با تاکید بر اجرای ماسب و با کیفیت خوب آسفالت، اضافه کرد: در اجرای آسفالت باید از تجربیات شهرهای موفق بهره گرفته شود.

رحیمی فر با اشاره به شرایط اقلیمی و آب و هوای  همدان تاکید کرد: بر این اساس باید به سمت اجرای آسفالت های بتنی  و سایر گزینه های اجرایی حرکت کرد.

معاون فنی عمرانی شهرداری همدان هم به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه پیاده راه سازی  پرداخت و گفت: طرح پیادهراه سازی میدان بازنگری شده  و نتجه نهایی تهیه و مناقصه اجرا و پیمانکار نیز انتخاب شده است.

موسی رسولی با بیان اینکه همزمان با شروع عملیات اجرایی طرح مقرر شد با هماهنگی فرمانداری، دستگاه های مرتبط و شرکت های خدمات رسان، عملیات اقدامات تاسیساتی شروع شود، افزود: رویکرد تاسیساتی و زیرساخت های مناسبی با آینده نگری اجرا شده و تاسیسات کاملا تعویض و زیرزمینی اجرا شده است.

رسولی اضافه کرد: در حال حاضر پروژه از روند خوبی برخوردار است و از زمانبندی تعیین شده عقب نبوده و با این روند و شرایط خوب آب و هوا در بهمن ماه به اتمام می رسد.

مدیرعامل ســازمان سيما،منظر و فضاي سبز شهرداری همدان هم به ارائه گزارشی از طرح آبنمای پروژه میدان امام (ره) پرداخت و گفت: مطالعات طرح پیشنهادی آبنما از ابتدای سال جاری توسط مشاور و تائید اساتید دانشگاهی صورت گرفته و برای این طرح 615 نازل از 6 تا 10 متر با نورپردازی خوب طراحی شده است.

وحید علی ضمیر به مرمت جداره های میدان امام(ره) هم اشاره کرد و افزود :با توجه به اینکه جداره بانک ملی واقع در این میدان امام در محافل مختلف مطرح بوده لذا مکاتباتی برای تصمصم گیری نهایی صورت گرفته و با مدیران بانک ملی نیز مذاکراتی انجام شده و بانک هم اعلام آمادگی برای همکاری کرده است.

وی با یان اینکه جداره سازی بانک ملی نیازمند همت و عزم ملی و استانی است ، اضافه کرد: در صورت تائید یک جداره  کاذبی هماهنگ با 5 جداره دیگر میدان امام(ره) طراحی شده که اجرای آن در جذب گردشگر نیز موثر خواهد بود

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن