Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری رویکرد شوراست

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:
جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری رویکرد شوراست

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: رویکرد شورای پنجم منطبق با نیازهای اقتصادی شهر همدان، جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری شهر است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مریم روانبخش در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با محوریت سرمایه‌گذاری در پارک ساینس سنتر (science center) به عنوان یک طرح آموزشی و فرهنگی در شهر گفت: به منظور بالا بردن سطح کیفی آموزش در شهر ضروری است تحول اساسی در زمینه انتقال دانش و مفاهیم علمی در تمامی مقاطع تحصیلی صورت بگیرد.همچنین اجرای اینگونه فضا ها در پارک ها و محل هایی که شهر وندان وگردشگران برای تفریح و سرگرمی اوقات فراقت خود را سپری می کنند می تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد چون از سرگرمی های علمی همراه با نشاط و سرگرمی است و امروزه به خاطر ایجاد تنوع و استفاده بیشتر زمان توقف گردشگران از این طرحها در پارک ها و فضاهای عمومی طراحی و اجرا می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش ضریب هوشی نسل‌ جدید، ایجاد مراکز آموزشی و فرهنگی و تفریحی با هدف ارائه تجسمی علوم و استفاده از اوقات فراقت مفید اقشار جامعه خصوصا کودکان و دانش آموزان می تواند مثمر ثمر باشد.

علی فتحی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با تأکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذار از اولویت های شورای پنجم است، گفت: در مجموع از هر اقدامی که شهر را یک قدم به پیشرفت نزدیکتر کند، مشروط بر اینکه همراه با برنامه ریزی دقیق و مطالعه باشد، حمایت خواهیم کرد.

سید مسعود عسگریان، رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی و اداری شوری اسلامی شهر همدان با تأکید بر توجه به ملاحظات منطقه‌ای شهر همدان برای این پروژه، عنوان کرد: به طور قطع امکان سنجی و توجیهات اقتصادی توسط سرمایه‌گذار مدیریت خواهد شد؛ اما شورای شهر همدان هم در راستای منفعت شهر و مردم از این سرمایه‌گذاری حمایت خواهد کرد تا این کار پسندیده، عملیاتی شود.

مهدی رحمانیون، سرمایه‌گذار پارک ساینس سنتر (science center) نیز گفت: به دنبال مشارکت با مدیریت شهری همدان هستیم تا این پروژه را به عنوان یک طرح آموزشی و فرهنگی سرگرمی گردشگری که  برای نخستین بار در کشور در این شهر اجرایی کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن