Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا تابلوهای غیرمجاز در همدان جمع‌آوری شد

تابلوهای غیرمجاز در همدان جمع‌آوری شد

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 130 تابلو معرف کاربری غیرمجاز جمع‌آوری‌ شده‌ است.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی‌ضمیر به جمع آوری تابلوهای کاربری غیرمجاز اشاره کرد و افزود: نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز و همچنین تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارها و مبلمان شهری باعث زشت شدن چهره شهر می‌شود.

وی افزود: به همین منظور اصلاح و ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری با هدف آراستگی و زیبایی منظر شهری، بازپیرایی تابلوهای فرسوده، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی‌های بصری و تابلوهای غیراستاندارد در سطح شهر به صورت مستمر و روزانه در حال اجراست.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: بر اساس ماده 55 و ماده 92 قانون شهرداری‌ها، موضوع ساماندهی، اصلاح و جمع‌‌آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف از سال 94 در دستور کار قرار گرفته‌ است.

علی ضمیربا بیان اینکه این تابلوهای غیرمجاز و فاقد مجوز بر نمای کلی معابر و خیابان‌ها تأثیر منفی می‌گذارد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 600 اخطاریه صادر و 130 تابلو غیرمجاز جمع‌آوری شده‌ است.

وی یادآور شد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این زمینه و صدور اخطار، 40 تابلو غیرمجاز معرف کاربری توسط خود صنوف و 90 مورد توسط شهرداری جمع‌آوری شده‌ است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان تأکید کرد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیرگذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می‌شود.

علی‌ ضمیر در پایان ادامه داد: این اقدامات در راستای جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود، صاحبان صنوف، ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن