Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا شهرداری با مشاغل مزاحم برخورد خواهد کرد

شهرداری با مشاغل مزاحم برخورد خواهد کرد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: اصناف، کسبه و مراجع ذیصلاح صادر  کننده کسب مجوز بدانند کمیسیون بند ۲۰ در راستای مقابله با مشاغل مزاحم با کسی تعارف و ملاحظه ندارد.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام ناصر صفری‌افلاکی با اشاره به برخورد قانونی با اصناف و مشاغل مزاحم، اظهار کرد: شورای شهر و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به طور رسمی با اعلام به تمام دستگاه‌ها، اتحادیه‌ها، اصناف و کسبه و در راستای حفظ حقوق عامه با هرگونه مشاغل ایجاد کننده مزاحمت برای مردم و شهروندان مقابله می‌کند.

وی به صدور حکم رفع تخلف و یا پلمب برای مشاغل مزاحم توسط کمیسیون بند ۲۰ اشاره کرد و گفت: همواره مصالح عمومی و حقوق عامه بر حقوق و مصلح فردی ترجیح دارد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری و کمیسیون مربوطه اقدام قانونی خود در رفع مزاحمت و یا پلمب را انجام خواهد داد، بیان کرد: اگر یک کارگاه، رستوران، مدرسه و یا حتی وجود یک شرکت و یا اداره برای مردم ایجاد مزاحمت کند با آن مقابله خواهد شد.

صفری‌افلاکی واقع شدن برخی مشاغل در کاربری مسکونی و یا صدور مجوز برای کارگاه، مدرسه، شرکت و… در محیط مسکونی را از مصادیق ایجاد مزاحمت برای مردم و شهروندان دانست.

وی با تأکید بر اینکه اصناف، کسبه و مراجع ذیصلاح صادر کننده کسب مجوز بدانند کمیسیون بند ۲۰ در این راستا با کسی تعارف و ملاحظه ندارد، تصریح کرد: مجموعه‌های صادرکننده مجوز حتی آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس که متولی اعطای مجوز مدارس غیرانتفاعی است این نکته را لحاظ کنند که وجود مدرسه در کوچه‌های مسکونی موجب ناراحتی و گلایه همسایگان شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در صورت معترض بودن همسایگان و یا حتی عدم اعتراض آنها ایجاد اختلال در تردد و آزار مردم در صورت فعالیت آن رسته شغلی، طبیعتاً مجموعه شهرداری و کمیسیون مربوطه اقدام قانونی خود در رفع مزاحمت و یا پلمب را انجام خواهد داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن