Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا مدیریت شهری همدان مکلف به راه اندازی خط ویژه اتوبوس بی.آر.تی است

مدیریت شهری همدان مکلف به راه اندازی خط ویژه اتوبوس بی.آر.تی است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: مدیریت شهری همدان در راستای اجرای موفق طرح زوج و فرد و با هدف کاهش بار ترافیکی مکلف به راه اندازی خط ویژه اتوبوس بی.آر.تی تا پایان فروردین ۱۴۰۲ است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی افزود: دو مسیر برای ایجاد خط بی.آر.تی در شورای حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شد که شامل مسیرهای منتهی به خیابان های شریعتی از هنرستان و سعیدیه همچنین مسیرهای منتهی به میدان بعثت از آرامگاه بوعلی و میدان بیمه می شود.

وی اضافه کرد: قرار است خط بی.آر.تی در یکی از مسیرهای یاد شده ایجاد شود که شهرداری نسبت به تعیین آن، و اجرای طرح تا پایان فروردین اقدام می کند.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان بیان کرد: ایجاد خط بی.آر.تی و فراهم شدن زمینه تسریع آمد و شد اتوبوس ها بدون گرفتار شدن در ترافیک، موجب پیشگیری از اتلاف وقت مسافران و اقبال آنها به استفاده از اتوبوس به جای خودروی شخصی می شود.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه ۱۴۰۲ سال تحول در حوزه روان سازی ترافیک خواهد بود گفت: شهرداری همدان همچنین مکلف به انجام طرح مطالعاتی برای مکان‌یابی به منظور راه اندازی و ایجاد پارکینگ مکانیزه با ظرفیت بالا شد.

توقیف ۱۳۰۰ خودرو متخلف

وی گفت: پلیس راهور. در راستای پیشگیری از تخلفات حادثه ساز، برخورد با رانندگان متخلف را در نوروز در دستور کار قرار داد.

رئیس پلیس راهور همدان ادامه داد: پلیس خودروهایی را که همزمان به اقدام به انجام همزمان ۲ تخلف حادثه ساز کردند را به مدت ۲ ساعت در همان محل توقیف ‌کردند.

سرهنگ جمالی افزود: در این راستا یک هزار و ۳۰۰ خودروی متخلف در بلوارهای فرودگاه، ارتش، آیت الله نجفی و محور گنجنامه به علت تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز توقیف شدند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن