Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم اظهار شرمندگی و عذرخواهی دولت از مردم

اظهار شرمندگی و عذرخواهی دولت از مردم

سخنگوي دولت گفت: اینکه عده‌ای از برخی مقرراتی که قانون به آن‌ها اجازه می‌دهد استفاده کرده و پرداخت‌ها و دریافت‌های این چنینی داشته باشند، ظلم به دولت است. ما از همه مردم و همکاران عذر خواهی می‌کنیم و مطمئنیم که با این اصلاح قانون که مجلس هم همکاری خواهد کرد برای تکرار این رفتارها در آینده پیشگیری خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سخنگوي دولت درباره  رفتار آن دسته از مدیران دولتی را که از روزنه‌های قانونی استفاده کرده و پاداش‌های چند ده میلیونی می‌گیرند گفت: دولت در برابر این افراد از کیان و حیثیت خود محافظت می‌کند.

او همچنين از اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و بستن روزنه‌های قانونی خبر داد که دیگر به موجب آن دریافت پاداش‌های چند ده میلیونی توسط مدیران بانکی و بیمه‌ای میسر نخواهد شد.

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، درباره‌ی قوانینی که به موجب آن دریافت‌های چند ده میلیونی برخی مدیران بیمه و بانک، پرداخت شده است، اظهار کرد: هیچیک از قوانین و مقرراتی که طبق آن، این حقوق‌های بالا پرداخت شده است، مصوب دولت یازدهم نبوده است.

سخنگوی دولت اظهار کرد: اینکه عده‌ای از برخی مقرراتی که قانون به آن‌ها اجازه می‌دهد استفاده کرده و پرداخت‌ها و دریافت‌های این چنینی داشته باشند، ظلم به دولت است. ما از همه مردم و همکاران عذر خواهی می‌کنیم و مطمئنیم که با این اصلاح قانون که مجلس هم همکاری خواهد کرد برای تکرار این رفتارها در آینده پیشگیری خواهد شد.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن