Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم راه را سد نکنیم

استاندار همدان:
راه را سد نکنیم

استاندار همدان گفت: راه توسعه در کشور همراه است و نباید این راه را سد کرد.


به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در آیین اختتامیه مسابقات تخصصی مهارت سنجی فن آورد با اشاره به وجود 42 شرکت دانش بنیان در استان همدان اظهار داشت: ساختمانی که برای شرکت های دانش بنیان در حال ایجاد است و تا پایان امسال فاز اول آن به بهره برداری می رسد، می تواند 250 شرکت را در خود جای دهد.
وی با اشاره به اجرای طرح هایی همچون طرح تحول نظام سلامت، یادآور شد: این آورده ها در شرایطی حاصل شد که ایران در تحریم قرار دارد.
نیکبخت با بیان اینکه فروش 800 هزار بشکه نفت در سالهای قبل به دو میلیون و 800 هزار بشکه رسیده است، اظهار داشت: با این شرایط باید مراقب بدعهدی های دشمن باشیم چراکه دشمن ایران خبیث است.
استاندار همدان با تأکید بر اینکه راه هموار است و نباید آن را سد کرد، گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، عقلایی فکر کردن دولت یازدهم و همچنین همراهی مردم در عرصه های مختلف راه در کشور هموار است.
وی همچنین تصریح کرد، در کشورهای همسایه کشت و کشتار است اما در ایران سیاست های اقتصاد مقاومتی اجرا می شود و طرح های دانش بنیان در حال اجرا است و با این شرایط نباید راه را سد کرد.
نیکبخت با بیان اینکه سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان آورده هایی را به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در مسابقات فن آورد و نخبگان باید بدانند که ما مسئولان می دانیم آینده کشور به دست آنها ساخته می شود

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن