Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم هیچ مشکل اخلاقی و مالی در همدان قابل گذشت نیست

استاندار همدان خطاب به مدیران:
هیچ مشکل اخلاقی و مالی در همدان قابل گذشت نیست

استاندار همدان گفت: همه باید بدانند که هیچ مشکل اخلاقی و مالی در استان قابل گذشت نیست.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در شورای اداری استان همدان در انتخابات سال گذشته امانت داری در حفظ آراء مردم رعایت شد، اظهار داشت: انتخابات مردم را امیدوار کرد که هر رأی را که به صندوق می اندازند همان رأی خوانده می شود.

وی ادامه داد: در مرحله اجرا هیچ خدشه ای به انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد نیست و خوشبختانه انتخابات با سربلندی برگزار شد.

نیکبخت با بیان اینکه در برخی مناطق در انتخابات مجلس شورای اسلامی، زد و خوردها و درگیری‌هایی ایجاد می شد، خاطرنشان کرد: حتی گاهی درگیری ها به قتل ختم می شد اما خوشبختانه در دهمین دوره انتخابات شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اگر امانتداری در انتخابات صورت نمی گرفت مشخص نبود که در استان چه اتفاقی می افتاد، یادآور شد: اصل در این انتخابات رأی مردم بود و در حفظ آراء آنها نهایت تلاش به عمل آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دولت در ابتدای فعالیت خود با وضعیت سختی رو به رو بود و با وجود مشکلات، توقعات مردم نیز سرسام آور بود.

نیکبخت ادامه داد: برخی اگر این موضوعرا مطرح می کردند که دولت با شرایط موجود نمی توانست دوام بیاورد می دانستند که دولت یازدهم چه دولتی را در دست گرفته است.

استاندار همدان با بیان اینکه در همدان 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح تحول نظام سلامت هزینه شده است، خاطرنشان کرد: 150 میلیارد تومان نیز برای هتلینگ و تجهیزات اختصاص داده شد و این در شرایطی بود که خرید نفت همچون گذشته نبود.

وی همچنین تصریح کرد: دولت به این موضوع رسید که ظلم بی انتهایی به ملت ایران وارد شد و همه می دانند که دلیل این تحریم ها، سلطه پذیر کردن کشور بوده است اما نه رشادت های مردم در هشت سال دفاع مقدس اجازه این اتفاق را می داد و نه مقام معظم رهبری این موضوع را می پذیرفتند.

نیکبخت با بیان اینکه در مذاکرت طاقت فرسای هسته ای، تیم غیور، با اعتماد و جوانمرد ایران به خوبی عمل کردند، یادآور شد: این تیم با مذاکرات خود،  برجام را به نتیجه رساندند و پس از برجام فروش800 هزار بشکه نفت به بیش از دو میلیون و 500 هزار بشکه رسید.

استاندار همدان افزود: هنوز به تمام تعهدات عمل نشده و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ، دسیسه‌ها و بدعهدی های خود را دارد و ایران باید حقوق خود را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه ایران هراسی در جریان مذاکرات به فراموشی سپرده شد، گفت: تروریست‌های دست پرورده دولتهایی که به دنبال ایران هراسی بودند برای خود این قدرت ها نیز خطرآفرین شده اند.

محمدناصر نیکبخت تأکید کرد: ایران در بحرانی ترین منطقه و در عین امنیت و آرامش در حال اجرای برنامه ششم توسعه و سیاست های اقتصاد مقاومتی است که نتیجه رشادت ها در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن است.

استاندار همدان با بیان اینکه اگر دولت هر کاری انجام دهد و نتواند اعتماد مردم را جلب کند کاری نکرده است، یادآور شد: مردم امیدوار شدند و به دولت اعتماد کردند و می دانند که گذشت، زمانی که قیمت کالاها در هر منطقه متفاوت است و شرایط بهبود یافته است.

وی همچنین تصریح کرد: باید تمامی تلاش های دولت به مردم اطلاع داده شود اما برخی در جلسات گروهی و حزبی به دنبال تخریب دولت هستند لذا تقاضا می شود از این پس نیز خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.

استاندار همدان با بیان اینکه بر اساس گفته معاونت برنامه ریزی وقت استانداری همدان در سال 90 اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد تومان به استان اختصاص یافت اما برای هزینه آن هیچ گونه پیش بینی صورت نگرفته بود، گفت: 9 بیمارستان از محل سفر ریاست جمهوری تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد که این قابلیت وجود داشت که بیمارستان ها در دولت قبل افتتاح شوند.

نیکبخت با اشاره به اینکه در صورت تعیین یک مدیر باید با هماهنگی با استاندار صورت بگیرد، اظهار داشت: کار سیاسی، اجتماعی و دیگر امور در چارچوب قانون صورت بگیرد و مدیران نیز به این موضوع پایبند باشد و همه بدانند که هیچ مسئله اخلاقی و مالی حتی کوچک قابل گذشت نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از  سال 1392، یادآور شد: در طول این چند سل 300 واحد تولیدی تعطیل تعیین تکلیف شدند و 270 واحد نیز به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار همدان با بیان اینکه در نزدیک به 80 جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات دیگر واحدهای تولیدی بررسی شد، گفت: بیش از 670 مصوبه در این جلسات مصوب شد که تا پایان شهریور بانک ها باید گزارش ارائه دهند که تا کنون 170 مصوبه عملیاتی شده است.

وی خطاب به مدیران تأکید کرد: مدیران خدماتی را که از سوی دستگاه ها و دولت به مردم ارائه می شود، اطلاع رسانی کنند و تنها به ایام هفته دولت بسنده نکنند.

نیکبخت با بیان اینکه 16 مهرماه سالروز شهادت سردار شهید حسین همدانی است، اظهار داشت: این شهید اسوه جوانمردی و الگوی دفاع از حرم است که انتظار می رود همکاری لازم برای برگزاری اولین سالروز شهادت ایشان انجام شود.

استاندار همدان با اشاره به همدلی ها و همکاری های موجود در استان، خاطرنشان کرد: دولت برای خدمت رسانی به مردم، آمادگی همکاری با سایر قوا را دارد.

وی به آغاز سرشماری نفوس و مسکن از مهرماه سال جاری اشاره کرد و افزود: تقاضا می شود که هماهنگی ها و همکاری های لازم با سرشماران به عمل آید و مدیران در این زمینه همکاری کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن