Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم تخصيص 100 درصد اعتبار طرح هاي سفر رئيس جمهوري به همدان

تا پايان امسال انجام می شود؛
تخصيص 100 درصد اعتبار طرح هاي سفر رئيس جمهوري به همدان

معاون برنامه ريزي استاندار همدان به تخصيص 100 درصد اعتبار مورد نياز براي تکميل طرح هاي مصوب سفر رئيس جمهوري اشاره کرد و گفت: تا پايان امسال اين اعتبار جذب مي شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، خسرو سامري افزود: در ديدار اخير استاندار همدان با رئيس جمهوري اعتبار مورد نياز براي اتمام طرح هاي نيمه تمام مورد تأکيد قرار گرفت و تا پايان امسال بيشتر اين طرح ها بهره برداري خواهد شد.

وي اظهار کرد: در سفر کاروان تدبير و اميد به استان همدان 44 طرح به منظور تأمين اعتبار در زمينه هاي مختلف مورد تصويب هيأت دولت و رئيس جمهوري قرار گرفت.

سامري تصريح کرد: براي اتمام اين طرح ها 857 ميليارد تومان در نظر گرفته شد که بخشي از آن تخصيص يافته است.

وي با بيان اينکه 33 طرح بيش از 50 درصد پيشرفت فيزيکي دارند، افزود: وضعيت مابقي طرح ها در دست بررسي است تا با سرعت بيشتري ادامه پيدا کنند.

معاون برنامه ريزي استاندار خاطرنشان کرد: دانشگاه ملي سيد جمال الدين اسدآبادي از طرح هاي مصوب سفر رئيس جمهوري است که زودتر از موعد مقرر بهره برداري رسيده است.

وي با بيان اينکه در بخش راه ، آب و فاضلاب و آموزش عالي طرح هاي خوبي در حال اجراست، اظهار کرد: در بخش بهداشت و درمان نيز 905 تخت به تختهاي بيمارستاني استان اضافه مي شود تا خدمات بيشتري به مردم استان ارائه شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن