Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم پرداخت حقوق‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان بر اساس مجوز بوده است

نوبخت:
پرداخت حقوق‌های بیش از ۲۰ میلیون تومان بر اساس مجوز بوده است

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پرداخت حقوق افراد بر اساس ماده ۱۵۰ برنامه صورت می گیرد و افراد بر اساس مجوز حقوق  دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدباقر نوبخت همزمان با بازدید از روند ساخت ایستگاه مرکزی راه آهن شهر همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آینده نزدیک تکمیل دو ایستگاه شهر همدان انجام خواهد شد، اظهار داشت: موضوع حمل و نقل به عنوان زیرساخت توسعه در دولت است و این اولویت با حمل و نقل ریلی است.

وی با بیان اینکه حمل و نقل هوایی مغفول نیست، یادآور شد: برای نوسازی حمل و نقل هوایی با خرید هواپیما اقداماتی انجام شده اما مردم از ثمرات حمل و نقل ریلی زودتر استفاده خواهند کرد.

نوبخت با بیان اینکه در سال جاری دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حمل و نقل اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: این اعتبار در سال آینده به سه هزار  و ۵۰۰ میلیارد تومان می رسد.

وی همچنین تصریح کرد: در این دولت ۷۰۰ کیلومتر از راه آهن تعویض شد و یک هزار کیلومتر نوسازی صورت گرفت.

رئیس سازمان برنامه بودجه استان همدان گفت: در طرح های اقتصاد مقاومتی ارتباط پنج استان کشور به شبکه ملی در نظر گرفته شده و همدان نیز از این استانهاست.

وی افزود: در نظر داریم در پنج ماه در پیش روی دولت، طرح ها پیش برود که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی و ریالی خوبی دارد.

نوبخت با بیان اینکه اعتبار عمرانی استانها در سال جاری هفت هزار میلیارد تومان است، اظهار داشت: اعتبارات در سال آینده به هشت هزار میلیارد تومان می رسد که غیر از این بر اساس ماده ۱۸۰ برنامه قانون پنجم برای توازن بخشی سه درصد از سر جمع اعتبارات عمومی کشور اختصاص خواهد یافت.

وی در خصوص پرداخت حقوق های نجومی در کشور نیز گفت: پرداخت حقوق افراد بر اساس ماده ۱۵۰ برنامه صورت می‌گیرد.

معاون رئیس جمهور افزود: بر اساس گزارش دیوان محاسبات از ۹۳ هزار و ۴۷۰ پرونده تنها ۳۹۷ نفر بر اساس مجوزهای قانونی و غیر قانونی حقوق بیش از ۲۰ میلیون تومان دریافت کردند که مبلغ آن ۲۳ میلیارد تومان است.

وی در پایان یادآور شد: بر اساس روند موجود ۷۵ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر یارانه نقدی دریافت می کنند و ماهیانه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن