Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم مردم در انتخابات ثابت کردند به بصیرت افزایی نیاز ندارند

مردم در انتخابات ثابت کردند به بصیرت افزایی نیاز ندارند

استاندار همدان گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری ثابت کردند که به بصیرت افزایی نیاز ندارند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در آیین آغاز عملیات اجرایی سد خرمرود تویسرکان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مردم شکوه آفریدند، اظهار داشت: مردم به دولت تدبیر و امید اعتماد کردند که بتواند راه خود را ادامه دهد.

وی ادامه داد: با تمام تخریب هایی که به ویژه از سوی کسانی که مجاز به این کار نبودند، انجام شد با این وجود مردم به دولت مهلت دادند تا برنامه های خود را اجرا کند.

نیکبخت با بیان اینکه دو هزار میلیارد تومان طرح در استان آماده افتتاح و 400 میلیارد تومان آماده کلنگ زنی بود که به دلیل ایجاد برخی شائبه ها افتتاح و کلنگ زنی آن به بعد از انتخابات موکول شد، اظهار داشت: چه تخریب ها و اتهاماتی که به دولت وارد نشد اما مردم شاهکار کردند و به اثبات رساندند که به بصیرت افزایی نیاز ندارند و خود بصیرت دارند و نیاز نیست که کسانی به بهانه بصیرت افزایی راه آنها را کج کنند.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته در حوزه وزارت نیرو، یادآور شد: برق باختر به نوسازی و ترمیم نیاز دارد و مدیریت آن به تغییر نیازمند است.

وی به توجه وزارت نیرو به استان همدان در انتقال پساب فاضلاب به نیروگاه شهید مفتح و دیگر طرح های استان اشاره و تصریح کرد: ما نمی خواهیم بگوییم که دولت کاری را کرد و کسی هم شریک نبود بلکه باید بگوییم که نماینده مردم تویسرکان برای سد خرمرود پیگیری بسیار خوبی داشت.

نیکبخت همچنین تصریح کرد: کاش تمام نمایندگان این چنین بودند؛ کار می کردند و می گفتند و کمک می خواستند.

مدیر ارشد استان همدان با بیان اینکه وزیر نیرو با مردم و کار بسیار صمیمی است، خاطرنشان کرد: اگر مردم به دولت اعتماد کردند به دلیل همین خدمت گذاری هاست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن