Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم دیدار مسئولان کنگره مرحوم آیت الله نجفی با مقام معظم رهبری

استاندار همدان خبر داد:
دیدار مسئولان کنگره مرحوم آیت الله نجفی با مقام معظم رهبری

استاندار همدان گفت: به احتمال زیاد فردا دوشنبه 30 مردادماه مسئولان کنگره مرحوم آیت الله نجفی با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدناصر نیکبخت در شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد شهید محسن حججی، اظهار داشت: امید می رود انتقام این فرزند برومند ایران اسلامی گرفته شود.

وی با بیان اینکه 28 مردادماه یادآور خیانت استکبار بود، خاطرنشان کرد: اگر همیشه عملکردهای مشابه این روز را در نظر بگیریم به خباثت و خیانت استکبار برای هر ملت آزاده ای بیشتر پی خواهیم برد.

استاندار همدان با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری در روز دوشنبه 30 مردادماه، تصریح کرد: مسئولان کنگره مرحوم آیت‌اله نجفی به دیدار رهبر معظم انقلاب خواهند رفت.

وی همچنین تصریح کرد: از برکات سفر مقام معظم رهبری چند طرح در استان اجرایی شد که گزارش آن در این دیدار ارائه خواهد شد.

نیکبخت با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان طرح برای افتتاح در استان وجود دارد، یادآور شد: قرار بر این بود طرح ها با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شود که شاید در هفته دولت این سفر صورت بگیرد.

وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان، تصریح کرد: خوشبختانه تعداد زیادی طرح برای کلنگ زنی در استان پیش بینی شده که در سفر معاون اول رئیس جمهور، عملیات اجرایی ان آغاز نخواهد شد و مسئولان محلی طرح ها را کلنگ زنی خواهند کرد.

استاندار همدان افزود: 350 میلیارد تومان برای اجرای سد گرین نهاوند اختصاص یافت و ادامه و بازگشت طرح طی مراسمی در استان  صورت خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد سردار ابوحمزه فرمانده سابق سپاه انصارالحسین(ع) استان، تصریح کرد: چقدر زود مدیران به مدیر سابق و اسبق تبدیل می شوند و چه بسا  چهار سال دیگر بگویند استاندار سابق همدان.

نیکبخت در ادامه یادآور شد: دولت دوازدهم از امروز با رأی اعتماد مجلس به طور رسمی کار خود را آغاز می کند و تأکید رئیس جمهور به وزرا و مسئولین دولت ایجاد اشتغال بوده است.

وی با بیان اینکه در همدان از سرمایه گذار استقبال نمی شود، خاطرنشان کرد: انتخابات روز 29 اردیبهشت تمام شد و دولت پس از آن موظف است که به همه خدمت کند و اینکه چه کسی به چه کسی رأی داد، معنایی ندارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه هیچ انتظاری از مدیران به جز کار برای مردم، اشتغال و تولید نداریم، گفت: اگر مدیران کار کنند سپاسگزار آنها خواهیم بود و هر مدیری که کار کند، از او حمایت خواهم کرد.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم کشور را به مرحله ای برسانیم که جوان بیکار نداشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه نامه ای برای وزرای دستگاه هایی که نتوانستند اوراق خزانه جذب کنند، ارسال شود، گفت: در این نامه به عدم توانایی جذب اوراق و هزینه آن اشاره شود تا بتوان تمهیداتی در خصوص موضوع اندیشیده شود.

استاندار همدان به عملکرد مطلوب صندوق توسعه کشاورزی اشاره کرد و افزود: این صندوق هیچ مطالبه ای ندارد و وثیقه هم دریافت نمی کند.

وی همچنین تصریح کرد: سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان برای خرید گندم و یک هزار میلیارد تومان برای خرید جو هزینه شد و می‌توانستیم با کشاورزان مذاکراتی انجام داده تا پنج درصد از دریافتی خود را در صندوق توسعه، سرمایه گذاری کنند.

نیکبخت با بیان اینکه استان در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بی نظیر است، اظهار داشت: با این وجود هیچ تبلیغی صورت نمی گیرد و هنوز مقصد اصفهان و شیراز است و همدان مقصد گردشگری نیست.

استاندار همدان به اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تبلیغات گردشگری، تصریح کرد: از این میزان ۵۰ میلیون تومان به میراث فرهنگی استان اختصاص می یابد و ۵۰ میلیون تومان نیز به ملایر اختصاص پیدا کند.

وی افزود: میراث فرهنگی مابقی اعتبارات برای تبلیغات را از بخش خصوصی دریافت کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن