Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم رسانه ها از دایره انصاف خارج نشوند/ مدیران از رسانه‌ها شاکی نشوند

رسانه ها از دایره انصاف خارج نشوند/ مدیران از رسانه‌ها شاکی نشوند

استاندار همدان گفت: هر چند بارها اعلام کردم که مدیران دولتی نباید از رسانه شاکی شوند ولی رسانه ها نیز نباید از دایره انصاف خارج شوند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان محمدناصر نیکبخت در جریان بازدید از نمایشگاه طبوعات در نشست بررسی وضعیت نقش مطبوعات محلی در توسعه فرهنگی همدان افزود: بر اساس سهمیه تعیین شده توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی کشور، استان همدان مکلف به واگذاری 140 طرح به بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: آمارها گویای این است که 345 واحد تاکنون به بخش خصوصی واگذار شده و 135 درصد از شاخص های اقتصاد مقاومتی نیز در استان اجرا شده است.

وی گفت: رسانه ها ، صاحبان قلم و اصحاب جراید، چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند بنابراین چشم ، گوش و زبان مردم باید خیلی دقیق ، منظم و منصف باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه انسان های منصف در صورت تحریف مشاهدات، شنیده ها و گفته ها دچار عذاب وجدان می شوند افزود: اگر قلم رسانه نباشد، فساد در جامعه افزایش می یابد و در صورت آلودگی جامعه، مردم نیز آسیب می بینند.

نیکبخت ادامه داد: زیبایی قلم به پاک بودن آن است و نباید اجازه بدهیم این ابزار به ناپاکی ها، حب و بغض، اغراض شخصی و تخریب آلوده شود.

استاندار همدان با عنوان اینکه دولت تدبیر و امید احترام خاصی برای رسانه ها قائل است بیان کرد: هر چند بارها اعلام کردم که مدیران دولتی نباید از رسانه شاکی شوند ولی رسانه ها نیز نباید از دایره انصاف خارج شوند.

نیکبخت اضافه کرد: همدان از استانهای مستعد برای سرمایه گذاری است و برای تحقق این امر باید رسانه ها تشویق، ترغیب و حمایت کنند.

وی با بیان اینکه زحمات خدمتگزاران را نباید به استهزا گرفت و خدمات را ضعیف نشان داد گفت: این کار تیشه به ریشه زدن است و باید ظرفیت های همدان برای توسعه را بیان کرد.

استاندار همدان اظهار کرد: رسانه ها برای ترغیب افراد به سرمایه گذاری در استان فعالیت ها و حمایت های صورت گرفته از سرمایه گذاران را بیان کنند.

نیکبخت افزود: همه افرادی که قلب آنها برای استان می تپد به رسانه ها نیاز دارند و از رسانه ها انتظار می رود صادقانه نقد کنند و از تخریب بپرهیزند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم قلم مقدس و پاک آلوده شود اضافه کرد: نقد سازنده ، هدایتگر جامعه و مسئولان است و از بروز انحراف و فساد پیشگیری می کند ولی تخریب هیچ مزیتی ندارد.

وی گفت: وحدت و همکاری خوبی بین نمایندگان استان و دولت وجود دارد و بیشتر مدیران فعال در قوه قضاییه نیز برای توسعه استان همکاری دارند.

استاندار همدان به همراه چند تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و مدیران استان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن