Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم همدان هر سالنی برای تئاتر بسازد وزارت ارشاد تجهیز می کند

همدان هر سالنی برای تئاتر بسازد وزارت ارشاد تجهیز می کند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: استان همدان هر سالنی برای تئاتر بساز وزارت ارشاد آن را تجهیز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، علی مرادخانی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشناره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه در طول چهار سال قبل سیاست ما تمرکز زدایی فعالیت ها بوده است، اظهار داشت: برای هر استان یک اتفاق ملی و بین المللی تعریف شده و خوشبختانه این امر در استانها نیز به خوبی پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه همدان به عنوان پایتخت گردشگری سال 2018 می تواند میزبان اتفاقات دیگری باشد، گفت: استمرار در برگزاری جشنواره می تواند به استقبال منجر شود به طوریکه 200 هزار نفر از جشنواره استقبال کدند.
مرادخانی گفت: مهمترین کار، امور زیرساختی است و رخدادها در این امور نمود بهتری خواهد داشت و هر سالنی که استان همدان بسازد وزارت ارشاد آن را تجهیز خواهد کرد.
وی با بیان اینکه تئاتر به سالن و پلاتو نیاز دارد، اظهار داشت: امیدواریم استان همدان در سال های آینده بتواند جشنواره را با تجهیزات اساسی برگزار کند.
مرادخانی با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر ارشاد در خصوص برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در همدان، گفت: در آینده استاندار همدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این زمینه هماهنگی هایی را انجام خواهند داد.
وی با تأکید بر اهمیت توجه به تئات در مدارس، گفت: امیدواریم با کمک آموزش و پرورش بتوانیم امور را بهتر از قبل پیش ببریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن