Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم اجرای ۵۰۰ طرح اقتصادی در همدان

اجرای ۵۰۰ طرح اقتصادی در همدان

استاندار همدان با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ طرح اقصادی در استان همدان در حال اجرا است، گفت: همدان به مثابه کارگاه عمرانی در حال فعالیت است.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید شاهرخی در نشست با معتمدین و اقشار استان همدان با بیان اینکه قانون اساسی جایگاه ویژه ای برای مردم قایل شده و فرصتی برای مردم ایجاد کرده که سبک اداره کشور  و انتخاب مسولان  برای اداره کشور را در اختیار مردم قرار داده است، گفت: انتخابات در ایران و حضور در پای صندوق های رای واقعی و اثر بخش است.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید  شعار دولت برای اداره امور کشور احترام به قانون، شفافیت و اعتدال است و مردم این شعار ها و سبک را پسندیدند و با وجود این مشکلات و با وجود اینکه دشمنان از زر و زور و تزویر استفاده کردند تا مردم را به ستوه بیاورند و بین مردم و نظام و دولت فاصله بیندازند، نتوانستند، گفت: رمز موفقیت انقلاب و نظام مردم است.
استاندار همدان با بیان اینکه باید اجازه دهیم مردم و اقشار مختلف حرف بزنند و دیدگاه ها و نقطه نظرات را در چارچوب قانون بیان کنند، گفت: توجه به جوانان و بانوان از اولویت‌های اصلی است تا این گروه ها نیز بتوانند در عرصه‌های مختلف مدیریتی نقش محوری داشته باشند.
شاهرخی با تاکید بر اینکه باید برای داشتن انتخاباتی پرشور انسجام و همبستگی ملی را در اولویت قرار داد، گفت: برای انتخابات مشارکت حداکثری و فضای همدلی وفاق و انسجام لازم است.
وی با تاکید بر اینکه استان همدان رتبه نخست واگذاری طرح ها به بخش خصوصی را در کشور کسب کرده به طوری که ۲۶ درصد کل واگذاری های این حوزه در سطح ملی مربوط به همدان است.
استاندار همدان با بیان اینکه با تدوین سند راهبردی و عملیاتی تا پایان برنامه ششم یک میثاق بستیم و با توجه به مزیت ها برای هر شهرستان در استان همدان طرح هایی تعریف شده است، گفت: اشتغال، بهبود معیشت مردم و رونق تولید از اولویت های این سند است.
شاهرخی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰ طرح اقصادی در استان همدان در حال اجرا است و هم اکنون استان همدان به مثابه کارگاه در حال فعالیت است و فعالیت های عمرانی بزرگی در حال اجرا است، گفت: هیچ واحد تولیدی استان به خاطر تحریم ها تعطیل نشده است.
وی اضافه کرد: در گوشه و کنار استان همدان علیرغم تنگنای مالی دولت؛ طرح های بزرگ اجرا می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن