Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم هیچ ردیف اعتباری از بودجه همدان حذف نشده است

هیچ ردیف اعتباری از بودجه همدان حذف نشده است

استاندار همدان گفت که در لایحه بودجه ۱۴۰۱ هیچ ردیف اعتباری از پروژه‌های عمرانی این استان همدان حذف نشده، بلکه ردیف اعتباری چند پروژه از «ملی به ملی_استانی» تغییر داده شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد اظهار داشت: با جابجایی ردیف اعتباری برخی پروژه‌ها به ملی استانی، میزان نظارت ما(استان) بر اعتبارات بهتر و بیشتر می شود.
وی با اشاره به جابجایی ردیف اعتباری چهار پروژه عمرانی شهرستان ملایر، تصریح کرد: اعتبار این پروژه‌ها حذف نشده بلکه ردیف آنها از ملی به ملی- استانی تغییر داده شده است.
استاندار همدان افزود: با جابجایی انجام شده، اعتبار این پروژه‌ها از سرجمع اعتبارات ملی به استانی منتقل شده و از این نظر نظارت ما بر این اعتبار نیز بیشتر و بهتر خواهد شد.
قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه هیچ ردیف اعتباری از پروژه های عمرانی استان همدان حذف نشده است، گفت: با بررسی‌هایی که روی ردیف‌ پروژه‌های عمرانی انجام شده، اعتباری که می‌خواست از سرفصل ملی اختصاص پیدا کند در استان تخصیص داده می‌شود.
به گفته وی، با تغییر ردیف و با نظارتی که در استان انجام خواهد شد، اعتبارات این پروژه‌ها با نظارت استانی هزینه می‌شود و مشکلی در روند اجرا و تامین اعتبار این پروژه‌ها نیز ایجاد نخواهد شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن