Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم توزیع کالاها باید به صورت عادلانه صورت گیرد

توزیع کالاها باید به صورت عادلانه صورت گیرد

استاندار همدان گفت: در ستاد تنظیم بازار، مقرر شد که کالاها به هر شیوه‌ای که توزیع می‌شوند، باید به صورت کاملا عادلانه انجام گیرد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی رضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه افزایش قیمت هرگونه کالا باید با مصوبه ستاد تنظیم بازار انجام شود اظهار داشت: از سیاست‌های ستاد تنظیم بازار، کوتاه کردن دست دلالان در تامین کالاها و محصولات مختلف است.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت مردم در برنامه توزیع کالا، از مهم‌‌ترین مباحث مورد تارئیس جمهور در ستاد تنظیم بازار بود افزود: در این راستا، با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، رئیس جمهور، کنترل و نظارت توزیع از طریق سامانه‌ها در جهت حفظ کرامت را قابل تقدیر و تشکر دانست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در ستاد تنظیم بازار، مقرر شد که کالاها به هر شیوه‌ای که توزیع می‌شوند، باید به صورت کاملا عادلانه انجام گیرد مطرح کرد: از سیاست‌های دیگری که در ستاد تنظیم بازار مورد کارشناسی قرار گرفت، ثبات قیمت‌ کالا در سطح بازار است.

وی درباره احتکار کالا توسط برخی شرکت‌های دولتی و یا خصوصی، گفت: کسانی که دست با احتکار کالا بزنند طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد، اما اگر احتکار کالا توسط شرکت‌های دولتی انجام گیرد، اشد مجازات برای آن‌ها انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول در ادامه، به اهمیت تیم‌های مشترک بازرسی در سطح بازار پرداخت و توضیح داد: طبق دستور رئیس جمهور، در بازرسی‌های مشترک از بازار، می‌بایست اتحادیه و، هم اتاق اصناف، حضور داشته باشند، که تا کنون این اقدام در سطح استان انجام گرفته‌ است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن