Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم احتمال ابقای ۱۰ درصد از مدیران استان همدان

احتمال ابقای ۱۰ درصد از مدیران استان همدان

استاندار همدان گفت: بر اساس سیاست‌های دولت و منویات مقام معظم رهبری احتمال ابقای ۱۰ درصد مدیران استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار "همدان‌نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای فجر استان همدان با بیان اینکه رسانه‌های خبری جهان به دنبال این هستند که تصویر نادرستی را از ساختار جمهوری اسلامی ایران به دنیا معرفی کنند، اظهار کرد: وظیفه ما این است که با جهاد تبیین، تصویر مناسبی از ایران را به دنیا نشان دهیم.
وی با بیان اینکه این جشنواره یکی از اتفاقات بزرگ و کم‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه مشارکت خوبی در جشنواره فجر داشتند و این نشان می‌دهد که دولت خدمات‌رسانی مناسبی در شش ماه گذشته داشته است.
قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: بسیاری از کشورها بدون تحریم و با امکانات، عملکرد مناسبی نداشته‌اند و ایران در برخی موارد از برتری برخوردار است.
وی با بیان اینکه برخی کشورها به ایران واکسن ارسال نمی‌کردند، یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته واکسن‌های مختلفی وارد و همچنین در داخل کشور تولید شد.
استاندار همدان با بیان اینکه در شش موج کرونا پنج سویه را تجربه کردیم، از مردم خواست که نسبت به تزریق واکسن و رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.
وی ادامه داد: سفرها به خوبی مدیریت شده و هموطنان می‌توانند پس از دو سال با رعایت دستورالعمل‌ها در نوروز سفر کنند.
قاسمی فرزاد همچنین تصریح کرد: همدان با تمام تجهیزات و امکانات آمادگی میزبانی از میهمانان را دارد و انتظار داریم که شاهد ورود قابل توجه مسافران به همدان باشیم.
وی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی برای پیشرفت استان در سال ۱۴۰۱ تدوین شده است، گفت: مهمترین ویژگی‌های این برنامه تحول‌آفرینی، عدالت‌محوری، مردمی‌سازی امور، شفافیت، فسادستیزی، پاسخگویی، نوآوری و خلاقیت، پیشرفت همه‌جانبه و محرومیت زدایی است که بر اساس سیاست‌های دولت سیزدهم اجرایی خواهد شد.
مدیر ارشد استان همدان با اشاره به عملکرد پنج ماهه گذشته در استان، یادآور شد: در زمینه انتصابات سعی بر این بود که بومی‌سازی صورت بگیرد و این اقدام د ۲۵ تا ۳۰ سال گذشته کمتر اتفاق افتاده است به طوریکه ۹۰ درصد انتصابات ما در استان از افراد بومی بوده است.
وی افزود: انتصاب ۵۰ تا ۶۰ درصد از مدیران انجام شده و با توجه به توصیه‌های توام با اصرار و پافشاری و مواردی از این قبیل باعث شده که انتصاب ۴۰ درصد مدیران تا کنون انجام نشود.
قاسمی‌فرزاد همچنین تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های دولت، احتمال ابقای ۱۰ درصد از مدیران وجود دارد.
وی در خصوص نهصت ملی مسکن گفت: در این راستا هزار و ۱۰۰ هکتار زمین به بافت‌های شهری همدان اضافه شد.
وی افزود: در ۳۲ شهر استان زمین برای اجرای این طرح قطعی شده و مشکلی در این زمینه در استان نداریم.
قاسمی فرزاد با تاکید بر تلاش برای تامین آب شرب استان، گفت: قطعی آب یکی از مشکلات بود که ما در بدو ورود خود به استان از این اقدام جلوگیری کردیم.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از سال ۸۶ تا کنون انتقال آب به همدان نیمه‌تمام مانده بود اما در پنج ماه گذشته منابع اعتباری طرح تامین و ۵۰۰ میلیاد تومان اعتبار به حساب مجری طرح تزریق شد؛ همچنین ۴۰۰ میلیارد تومان نیز به دستور وزیر نیرو به طرح اختصاص یافت.
استاندار همدان با بیان اینکه پیگیری برای تامین لوله انجام شده است، تصریح کرد: پیگیری ساخت لوله برای لوله‌گذاری ۱۰ کیلومتر باقی مانده انجام شده است.
وی همچنین تصریح کرد: در زمینه تامین و تحویل قیر رایگان، هفت هزار و ۷۵۱ تن قیر به شهرداری‌های استان تحویل داده شد.
قاسمی فرزاد از فعال شدن پروازهای فرودگاه همدان خبر داد و افزود: در گذشته شورای فرهنگ عمومی تقریبا تعطیل شده بود که در پنج ماه اخیر احیا و بیش از ۱۰ جلسه برگزار شد.
استاندار همدان گفت: در این ایام کمیته تنظیم بازار به صورت مستمر تشکیل شد و مشکل تامین کالای اساسی به ویژه مرغ برطرف شد و تولید مرغ در استان به ۳۰۰ هزار تن در روز افزایش یافت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن