Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم از گروه‌های جهادی استان حمایت می‌کنیم

از گروه‌های جهادی استان حمایت می‌کنیم

استاندار همدان عملکرد و اقدامات گروه‌های جهادی استان همدان را رضایت‌بخش دانست و گفت: دولت از گروه‌های جهادی در سطح استان حمایت و پشتیبانی می کند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان اظهار داشت: گروه‌های جهادی با ورود در هر بحران، توانسته‌اند با اقدامات موثر خود، علاوه بر دور کردن آن بحران، نقش فرشته نجات را ایفا کنند و عملکرد آنها در طول مدت فعالیت‌های خود، موثر و رضایت‌ بخش بوده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: در طول ۲ سال گذشته که ویروس کرونا در سطح کشور شیوع پیدا کرد، گروه‌های جهادی اقدامات بسیار ارزشمندی انجام دادند.

استاندار همدان گفت: ماهیت گروه‌های جهادی و ماموریت‌های آن‌ها در زمان‌ها و موقعیت‌های حساس، جای قدردانی دارد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری از جمله "جهاد تبیین" در دستور کار گروه‌های جهادی و بسیج‌سازندگی قرار گیرد و به این مهم توجه ویژه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی در راستای حل مشکلات و مسائل بیشترین استفاده را ببریم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان فعالیت دارند، بر شناسایی نقش و جایگاه گروه‌های جهادی استان تاکید کرد.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: دشمنان از هر راهی به دنبال مواجهه کردن نظام با چالش هستند، بنابراین گروه‌های جهادی و بسیج‌سازندگی باید با جهاد تبیین در راستای بی‌اثر کردن این اقدامات، تلاش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن