Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حضور پرشور مردم در روز قدس اعلام انزجار از اسرائیل است

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر:
حضور پرشور مردم در روز قدس اعلام انزجار از اسرائیل است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باحضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد برائت و  انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی را به گوش جهانیان می رساند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز" در ملایر، حجت الاسلام داوود عباسی روز جهانی قدس را روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی بیان کرد.

وی افزود:  روز قدس ، روز همبستگی  و وحدت امت اسلامی و نماد مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی  در تشدید واگرایی و ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی است.

عباسی  بیان داشت:  مردم ایران اسلامی با  حضور گسترده و باشکوه  در راهپیمایی روز قدس دوباره با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی  حضرت امام خمینی (ره)  و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در دفاع از ارزش های والای انقلاب همگام با دیگر امت های مسلمان جهان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و فریاد انزجار خود را به گوش جهانیان می رسانند.

 این مقام مسئول  با اشاره به سخنان امام راحل (ره)  که فرمودند اسراییل غده سرطانیست و باید از بین برود ابراز کرد:  بحث اسراییل از بحث یهود متفاوت است و آنها  انسان های جنایت کاری هستند که با عنوان دین  و با کمک حامیان استکباری  خود  انگلیس و آمریکا  عزت و کرامت مسلمین را پایمال و ملک و سرزمین آنها را نیز اشغال کرده است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در بخش دیگری سخنان خود بیان داشت : لازمه اینکه عزت مسلمانان  فلسطین و سرزمین آنها برگردد باید در مقابل این  جنایت ، کودک  کشی  رژیم  غاصب  ایستادگی و مقاومت صورت گیرد.

عباسی ادامه داد: روز قدس نشانگر اهمیت غیرقابل انکار مساله آزادی فلسطین از یوغ غده سرطانی صهیونیست و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف آرمان مسلمانان جهان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن