Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس موج انقلابی روزه داران همدانی در روز قدس

موج انقلابی روزه داران همدانی در روز قدس

مردم روزه دار همدان پرشورتر از همیشه آمدند تا بار دیگر دفاع از مظلومان فلسطین را فریاد بزنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، پیر و جوان و خرد و کودک همه امروز آمدند تا در کنار دیگر مردم ایران حلقه ای عظیم را تشکیل دهند و ندای خود را به گوش مردم فلسطین برسانند تا مردم مظلوم این کشور بدانند که در برابر استکبار تنها نیستند.

همدانیها همچون مردم سراسر کشور به آیات شریف قرآن کریم لبیک گفته و با زبان روزه در هوایی گرم به یاری برادران و خواهران مسلمان خود در فلسطین اشغالی شتافته و خشم و انزجار خود از رژیم جعلی صهیونیست را فریاد زدند.

از همان ساعات ابتدایی روز جمعه مردم همدان از گوشه و کنار شهر خود را به میدان مرکزی شهر رساندند تا از جبهه حق علیه باطل جا نمانند.

کودکان و خردسالان نیز در کنار والدین خود آمده بودند تا ثابت کنند که به یاد کودکان مظلومی که زیر آتش خشم و غضب استکبار مقاومت می کنند، هستند و مشتهای گره زده خود که نفرت از رژیم کودک کش را به همراه دارد، به سمت اسرائیل منحوس و حامیان بی چون و چرای این رژیم نشانه گرفتند.

در روزی که ایران اسلامی در امن ترین شرایط منطقه قرار دارد و مردمانش به یمن جان فشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثار مثال زدنی شهدای مدافع حرم، در امنیت کامل به سر می برند، آمدند تا شکرانه این امنیت را به جا آورند و هم مهر باطل بر خیال خام استکبار برای چشم بد داشتن به این سرزمین بزنند و هم ندای پیروزی از پس مقاومت را سر دهند تا مردم فلسطین اشغالی نیز بدانند که استقامت آنها در برابر توپ و تفنگ دشمن به رهایی و آزادی خواهد انجامید.

مردم همدان پس از بالا بردن دستهای خود در شبهای قدر و دعا برای نجات مسلمانان از چنگال ظالمان آمدند تا با مردم مسلمان و دغدغه مند دنیا هم قسم شوند و انزجار خود از ظلم استکبار را به گوش پروردگار برسانند تا روزی برسد که خداوند ریشه ظلم را ز سرزمین های اشغالی به ویژه فلسطین برچیند و مردم روز قدس بعد را به یمن پیروزی قدس شریف جشن بگیرند.

امروز سربندها و پرچم های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیلی که مردمان این شهر از خردسال تا پیر، در دست داشتند به سوژه عکاسان و تصویربرداران تبدیل شد تا بار دیگر شدت و نهایت این خشم را در کارنامه پر ننگ اسرائیل و آمریکا حک کند.

روز قدس امسال هم مسیر میدان امام خمینی(ره) تا حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان همچون سالهای گذشته شاهد جوش و خروش انقلابی مردم و لبیک آنها به امام راحل پس از 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بود و مردم با قدم های خود به سمت محل برگزاری آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان سال 1347 هجری قمری رفتند تا نماز را با این امید اقامه کنند که امسال، سال پایان مقاومت مردم فلسطین و آغاز آزادی و استقلال این سرزمین باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن