Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس یاری ملت مسلمان از مظلومیت فلسطین تایید ایمان آنهاست

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:
یاری ملت مسلمان از مظلومیت فلسطین تایید ایمان آنهاست

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و پرشور ملت ولایت مدار و غیور ایران اسلامی در روز قدس و دفاع از آرمان ها و ارزش های ملت مظلوم فلسطین  و اعلام انزجار از حاکمیت ضد صهیونیستی و ضد استکباری  تاکیدی بر ایمان شما مردم است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز" در ملایر، حجت الاسلام احد آزادی خواه در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان ملایر اظهار داشت:  امروز اسرایئل این غده سرطانی به یک مشکل جدی برای جامعه بشری تبدیل شده است .

وی اضافه کرد: در روز قدس نه تنها ملت ولایت مدار و غیور ایران اسلامی بلکه همه امت ها و بلاد های اسلامی در سراسر دنیا از این خطرات ، نسل کشی ها ، کودک کشی ها و تعرض به امنیت، آرامش ملت ها و کشور های اسلامی نگرانند  و نفرت عمومی به این مجموعه بی هویت ( اسرایئل ) پیدا کرده اند.

آزادیخواه با اشاره به اینکه روز قدس به عنوان یادگار بنیان گذار انقلاب اسلامی امامن راحل (ره)  مبداءو شروعش در ایران اسلامیست  افزود: دنیا شاهد است این نهالی که امام راحل (ره) کاشت  امروز به درخت تنومندی تبدیل شده که شاخ و برگ آن به تمام دنیا رسیده است.

وی بیان داشت: امروز همه ی امت ها و ملت های دنیا با تنوع های رنگ ، گویش ، مذهب ، عرب و عجم ، سفید و سیاه ، پیرو جوان و زن و مرد بر سر راهپیمایی ضد اسراییلی به وحدت رویه رسیده اند.

نماینده مردم ملایر افزود: اینکه امروز جهان اسلام به یک ندای سراسر کوبنده ضد اسرائیلی تبدیل شده نشان از عزت و اقتدار جامعه اسلامیست.

 وی از مهمترین درس های روز قدس به یک پارچگی و وحدت مسلمانان اشاره کرد و افزود:   امروز امت های مسلمان هم گام و هم راه شده و اقتدار جهان اسلام به رخ کشیده می شود .

آزادیخواه بیان داشت: اینکه امروز  رژیم منفور و غاصب صهیونیسم کمر همت به ایجاد اختلاف بین کشور های اسلامی منطقه بسته این است که از هماهنگی و اتحاد این ملت ها می ترسد.

وی  درس دیگر روز قدس را بیداری  برخی کشور ها و شیوخ عرب به ظاهر مسلمان  از خواب غفلت  برشمرد که بدانند و بفهمند  برده گی و نوکری استکبار  صهیونیسم هنر نیست.

وی افزود:  آل صعود این دولت به ظاهر مسلمان  که رسما با حج ابراهیمی ممانعت ومخالفت می کند  باید بداند این عمل ضد قرآنی  و ضد انسانیست که با شیطنت ها و توطئه اسرائیل انجام می شود.

 وی  ابراز کرد این رژیم ترسو و به هم ریخته آل خلیفه باید این را بفهمد که اقتدار خود آنها هم در وحدت جوامع اسلامیست نه اینکه با توطئه آمریکا و اسرائیل  به ملت خود رحم نکند.

 وی صلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم  را عملی  ضدمردمی وغیر قانونی دانست و افزود:  این شروع کار آنهاست.

 وی اظهار داشت: اگر این مواضع تندو صریح رهبر معظم انقلاب ، مسئولین و مراجع تقلید  ایران اسلامی نباشد  آل صعود و آل خلیفه عروسکی بیش در دستان اسرائیل و آمریکا نیستند.

 نماینده مردم ملایر در بخش دیگری از سخنان خود  بیان داشت : وحدت و پکپارچگی بین امت های مسلمان بزرگترین درس روز قدس است و اگر ملت ها و امت ها مسلمان  کنار هم باشند  دولت های آل صعود و آل خلیفه و آن دولت به ظاهر مسلمانی که معاهداتش را با اسرایئل شروع می کند و خود را به خواب غفلت زده بیدار می شوند.

آزادیخواه  افزود اینکه پیغمبر ما در ابتدای تشکیل حکومت اسلامی خود در مدینه فرمودند:و رود من به مدینه به شرطیست که بین جامعه اسلامی وحدت و هماهنگی حاکم باشد دلیلش را امروز می بینیم که با وحدت امت های اسلامی در سراسر دنیارژیم اسرائیل به هم می ریزد .

 وی خاطر نشان کرد: در سایه وحدت امت های اسلامیست که اسرایئل  در یک مبارزه جوانمردانه 33 روزه نتوانست دوام بیاورد و عقب نسشت .

 وی پیروزی امت های اسلامی بر توطئه دشمنان در دنیا را ثمره عزمت و، عزت و اقتدار و توان بالای جوانان متدین و ، ولایت مدار و انقلابی  دانست که  خون در رگ های آنها برای دشمنی با اسرایئل و استکبار می جوشد.

 وی افزود:  شهادت شهید ابراهیم خانی ، سردار همدانی و سعید شاملو  و همه ی شهدای مدافع حرم توسط گلوله ها و موشک هایی که مدیریت آن در اخیتار اسرایئل بوده انجام شده است .

 وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:  امروز وقتی رهبر فرزانه انقلاب لب به سخن می گشاید لرزه بر تن آمریکایی ها و اسرایئلی ها می آید  چرا که  رهبر انقلاب فرمودند امروز جهاد ما با اسرائیل امری واجب است .

نماینده مردم ملایر در ا دامه  بیان داشت: این موضع گیری های مسئولین نظام  و مراجع تقلید  نشان از آن دارد که در روز قدس گرایش ها و تشکل های سیاسی و نگاه های حذبی باید کنار گذاشته شود وهمه با وحدت و پک پارچکی، عزت و اقتدار  ضدیت و انزجار خود را با تفکر ضد انسانیت اسرایئل اعلام کنند .

 وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر هشیاری مسئولین  درزمینه  نفوذ اسرایئل  در بدنه و پیکره نظام افزود :هرکجا حس شود ردی از اسرایئل و تفکر ضد انسانیتش وجود دارد آن منفذ باید بسته شود.

 این مقام مسئول یادآور شد:  وقتی آمریکا اعلام میکند که هر گونه معامله با ایران باید با اجازه ما باشد قطعا نشان از نفوذ اسراییئل است

 وی در ادامه  با اشاره به سخنان مقام رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی افزود:  اگر قرار است فرجی در اقتصاد و توسعه تولید کشور صورت گیرد  قطعا بر مبنای اقتصاد مقاومتی است .

 وی خاطر نشان کرد : امروز مردم  برخی جریانات سیاسی و حقوق های نجومی را به حساب انقلاب نگذارند چرا که این اعمال با تفکرات انقلاب ما مغایرت دارد و  و صاحبان فیش های نجومی زالوهایی هستند که خون مظلومین را می مکند.

 وی با بیان اینکه امروز دوکراسی در ایران اسلامی در اوج خود است و انقلاب ما یک انقلاب مردمیست افزود:  این بدان معناست که مردم درسرنوشت و مدیریت کشور خود دخالت دارند.

 وی اظهار داشت:  در سایه تدابیر حکیمانه رهبری  و موضع گیری های دولت و مجلس و نماینگان ملت  در برابر این جریان حقوق نجومی با جدیت  در حال انجام است و این حرکات غیر منطقی  و مطالبات بی حساب  از نظر مردم صد در صد مردود است .

 وی  مراد از مرگ بر اسرایئل را   مرگ بر یک تفکر ضد انسانی برشمرد و ابراز کردد:  تفکر ضد اسرائیلی در هر منطقه ای پیدا شود  باید با آن برخورد کرد.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز کشور ما در منطقه به عنوان یک کشور پر مصرف مطرح شده است  افزود : اقتصاد مقاومتی یعنی مصرف درست و  بهترین راهکار در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی را  مدیریت بهینه مصرف برشمرد .

 نماینده مردم ملاییر بیان داشت: اگر اقتصاد مقاومتی در میدان اقدام و عمل بروز و ظهور یابد دست اسرائیل از منطقه کوتاه خواهد شد. .

وی همچنین یادآور شد: دولت هم وظایف مهمی دارد و لازم است توجه کند در جایی که تولیدات داخلی جوابگوست نباید حتی یک قلم واردات داشته باشیم .

 وی در پایان اهتمام  و جدیت مسئولین و دولت و نمایندگان به ویژه نمایندگان شهرستان را  به دور از حرکت ها و موضع گیری های سیاسی  رفع مشکلات اقتصادی ، تولید و اشتغال جوانان برشمرد.

لازم به ذکر است: ملت غیور و ولایت مدار ملایر در روز راهپیمایی  قدس همزمان با سراسر کشور  فریاد انزجار و نفرت خود از تفکر ضد انسانی رژیم غاصب اسرایئل را به گوش جهانیان رساندند. 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن