Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نسل جوان تهدیدی برای جامعه نیست

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
نسل جوان تهدیدی برای جامعه نیست

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر شناخت ظرفیت نسل جوان گفت: در صورتی که این ظرفیت عظیم شناخته شود بهترین فرصت به شمار می‌رود، در غیر این‌صورت این فرصت به آسیب تبدیل می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم اختتامیه طرح ولایت دانشجویی با بیان اینکه بر خلاف برخی تصورهای غلط و افراطی نسل جوان تهدیدی برای جامعه نیست، اظهار داشت: دو نگاه نسبت به جوانان وجود دارد.

وی افزود: در یک دیدگاه جوانان را پاک و در دیگری آلوده به گناه بیان می‌کنند که هر دو اشتباه است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اکثر جوانان پاک هستند، گفت: کسانی هم که مسیر اشتباهی را رفته‌اند قابل تغییر و اصلاح است.

وی با تأکید بر شناخت ظرفیت نسل جوان تصریح کرد: در صورتی که این ظرفیت عظیم شناخته شود بهترین فرصت به شمار می‌رود، در غیر این‌صورت این فرصت به آسیب تبدیل می‌شود.

ابوحمزه با بیان اینکه باید جوانان را با اسلام ناب آشنا کنیم، افزود: این مهم از مطالبات امام راحل از جوانان بود که شناختی دقیق از اسلام ناب داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج اسلام آمریکایی گفت: اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب قرار دارد و جوانان ما باید با ویژگی‌های آن آشنا باشند تا اسلام ناب را از اسلام متحجر و آمریکایی بازشناسند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اسلام ناب برگرفته از عقلانیت، عدالت و معنویت است، بیان داشت: با توجه به این سه محور اصول و مبانی دینی بر اساس عقلانیت و نه از روی تقلید پذیرفته می‌شود، عدالت شامل شریعت و فقه بوده که سیاست، فرهنگ و اقتصاد اسلامی برگرفته از آن است و معنویت نیز فضائل انسانی و اخلاق را شامل می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن