Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس میزان دریافت حقوق نمایندگان مجلس را ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام و گفت: برخی از نمایندگان که مسؤولیت‌های دیگری داشتند مانند اساتید و اعضای هیأت‌‌ علمی دانشگاه که وارد مجلس شدند مختار هستند همان حقوق قبلی یا حقوق جدید را دریافت کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، علی اسماعیلی اظهار کرد: پس از افشای فیش‌های حقوقی نجومی، این فرصت دست داد تا نحوه و چگونگی پرداخت‌ها و دریافت‌های مسؤولان، مدیران ارشد، شرکت‌ها و... بررسی و ضمن کشف موارد تخلف، دولت به دنبال تعیین سقف پرداخت‌ها و دریافت‌ها شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که خیلی‌ها محتاج یارانه اندک دولت هستند، افزود: این حقوق‌ها کار بسیار بد و مسأله‌دار است و باید تأییدکننده‌های این پرداخت‌ها مؤاخذه شوند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس میزان دریافت حقوق نمایندگان مجلس را ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام و تصریح کرد: برخی از نمایندگان که مسؤولیت‌های دیگری داشتند مانند اساتید و اعضای هیأت‌‌ علمی دانشگاه که وارد مجلس شدند مختار هستند همان حقوق قبلی یا حقوق جدید را دریافت کنند.

وی موضوع برجام را موضوع کل نظام دانست و تصریح کرد: دشمن هجمه کرد که ایران باید از بین برود و ما با مذاکرات این ذهنیت را از بین بردیم و اتحاد آمریکا شکست و تنها شد اما برجام با هدایت و نظارت رهبر معظم انقلاب بود و قرار شد مذاکرات برد برد دنبال شود و اکنون هم تا جایی‌که نظر رهبری تأمین شود، برجام را حمایت و آن را دنبال می‌کنیم.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حمایت نمایندگان از دولت نیز خاطر نشان کرد: ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت، ولی باید برای دفاع از حقوق مردم و نظام از فرصت‌ها استفاده و از اقدامات قانونی دولت حمایت کنیم.

اسماعیلی درباره حقوق نیروهای مسلح نیز گفت: من به میزان حقوق پرداختی به این قشر اعتراض دارم زیرا معتقدم این نیروها باید تأمین شوند تا امنیت حفظ شود.

منبع: فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن