Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تقسیم 100 شماره داخلي بین مسئولان ارشد

تقسیم 100 شماره داخلي بین مسئولان ارشد

مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه «هات‌لاين» به اين صورت بود كه مقامات بدون واسطه تلفنچي و منشي، درباره مسائل محرمانه و سري با يكديگر صحبت كنند و مسائل را در ميان بگذارند خاطرنشان كرد: در گذشته مركزيت اين شبكه تلفني در وزارت خارجه قرار داشت و حاوي حدود ۱۰۰ شماره به صورت «داخلي» بود كه ميان مسئولان ارشد كشور تقسيم شده بود.

به گزارش "همدان نیوز"، منصور حقيقت پور با بيان اينكه در گذشته مسئولان براي كارهاي واجب و تماس‌هاي ضروري شان با يكديگر از«تلفن سياسي»استفاده مي‌كردند اظهار كرد: تلفن سياسي از قديم ميان مقامات و مسئولان ارشد نظام ما رايج بود. وي افزود: «تلفن سياسي» اپراتوري بود كه به صورت «هات‌لاين» در وزارت خارجه استفاده مي‌شد و نمي‌دانم كه اكنون نيز ميان مسئولان رواج دارد يا خير؛ در حالي كه اعتقاد دارم با توجه به فضاي جاسوسي‌هاي فناورانه، بهتر است هنوز هم مقامات ما از اين تلفن سياسي استفاده كنند.

وي با بيان اينكه «هات لاين» به اين صورت بود كه مقامات بدون واسطه تلفنچي و منشي، درباره مسائل محرمانه و سري با يكديگر صحبت كنند و مسائل را در ميان بگذارند خاطرنشان كرد: در گذشته مركزيت اين شبكه تلفني در وزارت خارجه قرار داشت و حاوي حدود ۱۰۰ شماره به صورت «داخلي» بود كه ميان مسئولان ارشد كشور تقسيم شده بود.

منبع: آرمان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن