Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس انتشار مقاله «همدان در چشم و دل آیت الله خامنه ای»

انتشار مقاله «همدان در چشم و دل آیت الله خامنه ای»

معاون انتشارات دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب از انتشار مقاله «همدان در چشم و دل آیت الله خامنه ای» خبر داد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، علیرضا مختار پور در ششمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در همدان اظهار داشت: مقاله ای با عنوان «همدان در چشم و دل آیت الله خامنه ای» منتشر شده است که از 14 دیدار ایشان با مردم همدان برآمده است.

وی با اشاره به ارزش مردم همدان از دیدگاه مقام معظم رهبری، گفت: ظرفیت های استان، استعدادهای جوان، جنبه تاریخی و مذهبی همدان و انتظارات کم و همکاری زیاد مردم این خطه مورد توجه مقام معظم رهبری است.

مختارپور با بیان اینکه در دو سال اخیر رهبر معظم انقلاب بر مؤمن انقلابی تأکید دارند، یادآور شد: سابقه این عنوان به سخنرانی ایشان در سال 75 در همدان برمی گردد.

وی همچنین تصریح کرد: برخی از مهمترین مواضع رهبری در دیدارهای ایشان در همدان ایراد شده که می توان به تأکید بر هشیاری در زمانی که دشمن هرگز نمی خوابد، تبیین مبانی استکبار ستیزی، لزوم توسعه نمونه مبتنی بر فرهنگ اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی و زندگی با فکر و اراده اشاره کرد.

مختار پور به نقش کم نظیر مردم همدان در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: تمامی این موارد در مثاله مذکور قید شده است.

وی با بیان اینکه افتخار خانواده شهید بودن با افتخار خانواده رئیس جمهور مقام سیاسی بودن قابل مقایسه نیست، اظهار داشت: رفتار مقام معظم رهبری قدردانی خالصانه از کسانی است که می جنگند و شهید می شوند.

معاون انتشارات دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با تأکید بر گرامیداشت یاد شهدا، خاطرنشان کرد: کسانی که توانستند راه طولانی انقلاب را از گردنه های دشوار عبور دهند باید تجلیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: تقریظ دو کتاب آب هرگز نمی میرد و گلستان یازدهم به فاصله پنج روز صورت گرفته و این نشان می دهد که در طول مدت اخیر، مقام معظم رهبری یک هزار و 50 صفحه کتاب مطالعه کرده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن