Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ثبات قدم مردم همدان در برف و سرمای 22 بهمن

ثبات قدم مردم همدان در برف و سرمای 22 بهمن

مردم همدان همزمان با سراسر ایران به خیابان ها آمدند تا سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفته و پایداری خود به انقلاب را به اثبات برسانند.

به گزارش "همدان نیوز"، با وجود اینکه بارش برف در همدان از شب گذشته آغاز شده و تا به الان نیز ادامه دارد، مردم از ساعات اولیه صبح خود را به میدان امام خمینی (ره) رساندند تا ثابت کنند که برف و سرما سد راهشان نمی شود و آمده اند تا به آرمان های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس لبیک بگویند.

مردم دار المجاهدین همدان ندای مقام معظم رهبری را با گوش و جان شنیدند و آمدند تا با فریاد «مرگ بر آمریکا» تهدیدهای اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را خنثی کرده و با قدم های محکم خود به یاوه گویی های گستاخانه پاسخی کوبنده دهند.

امروز خرد و کودک، پیر و جوان، زن و مرد همه با قدم هایی استوار آمدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «22 بهمن ماه، یوم الله، یوم الله»، «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پایبندی بر آرمان های شهدا و امام خمینی(ره) را به دنیا مخابره کردند.

راهپیمایی مردم در روز 22 بهمن ماه ساعت 10:30 صبح امروز از میدان امام خمینی (ره) همدان آغاز شد و جمعیت به سوی حسینیه امام(ره) راهپیمایی کردند تا حضور پرشکوه خود را به نماز عبادی، سیاسی جمعه پیوند بزنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن