Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نجومی بگیران به جای شرمندگی، سرشان را بالا گرفته‌اند/ آمده ایم تا وضع موجود دیگر نباشد

نجومی بگیران به جای شرمندگی، سرشان را بالا گرفته‌اند/ آمده ایم تا وضع موجود دیگر نباشد

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی به تحلیل مباحث سیاسی و اجتماعی کشور پرداخت و گفت: وضع موجود به هیچ وجه قابل قبول و در شأن نظام و مردم نیست.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع اعضای شورای جبهه استان خوزستان در اهواز با تبریک ایام نوروز، در خصوص فعالیتهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اهداف تشکیل آن اظهار داشت: ما در همه ابعاد در تقابل با استکبار جهانی ایستادیم و پیروز شدیم و تنها در مبحث مدیریتی است که متاسفانه ضعف به ما برمیگردد و دشمن به هر عنوانی میخواهد چنین القا کند که نظام اسلامی کارآمد نیست.

وی همچنین اظهاراتی درخصوص برنامه ششم توسعه کشوری داد و اینکه این برنامه برای نخستین بار در تاریخ انقلاب، توسط مجلس و نه دولت نوشته شده است.

حاجی بابایی همچنین اظهار داشت:در این برنامه ۲۲ درد جامعه در قالب اولویتهای جامعه شناسایی و برای آنها نسخه درمانی درنظر گرفته شده است.

وی همچنین درخصوص حقوقهای نجومی گفت: متاسفانه امروز کسی که نجومی بگیر هست به جای اینکه سرش را پایین بیندازد، با افتخار در جامعه حضور دارد و سرش را بالا گرفته؛ این معضل تبدیل به تفکر شده است که اگر این تفکر غالب بشود همان خطر و اسیب جدی است که باید همگان گوشزد کنند.

حاجی بابایی ادامه داد: مملکت نیاز به عدالت دارد، اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی مشهد خویش به تبعیض اشاره می کنند ناظر به این امر است.

وی باعنوان اینکه تمام نیروهای معتقد به انقلاب و نظام می توانند عضو جبهه مردمی باشند، گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آمده است که یک اراده ملی درست کند؛ حرف اول و آخر ما این است: ما آمده ایم تا وضع موجود دیگر نباشد.

حاجی بابایی ادامه داد: این تشکل یک سر و گردن از اصولگرایان و دیگر جناحها بالاتر است و آن روحیه انقلابی گری است که در دل جمنا و توسط دلسوزان و همه ی کسانی که دغدغه نظام انقلاب را دارند مطرح می شود.

وی در آخر و در پاسخ به سوال حضار نسبت به تبعیت خود از سازوکار و نظر نهایی جبهه نسبت به کاندیداها گفت: مگر غیر از این باید باشد، بنده دومین نفری بودم که اعلام نمودم از کاندیدای مورد حمایت جبهه دفاع کنم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن