Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مدیران باید توسط احزاب شناسنامه دار به حاکمیت برسند/نگرانیم

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان همدان:
مدیران باید توسط احزاب شناسنامه دار به حاکمیت برسند/نگرانیم

دبیر حزب اعتدال و توسعه استان همدان گفت: حاکمان و مدیران این نظام تنها باید توسط احزاب شناسنامه دار به حاکمیت برسند.

 

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، مرادی در همایش اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همدان برگزار شد، در ابتدای سخنان خود، اظهار داشت: مردم و نظام، مسئولان و برنامه ریزی ان اگر می خواهند مشکلات مردم برطرف شود و رفاه و آرامش و آسایش برای آنها فراهم شود و در رسیدن رشد و تعالی این ملت سرعت بیشتری ببخشند راهی جز توسعه فرهنگ پاسخگویی ندارند.

وی افزود: حاکمان و مدیران این نظام باید توسط احزاب شناسنامه دار به حاکمیت برسند تا ضمن پاسخگویی در مسیر اجرای برنامه مدون، مداوم، علمی و عقلی قرار بگیرند.

مرادی با شرح این سوال که "آیا سخن گفتن در خصوص اقتصاد مقاومتی کافی است؟"، یادآور شد: مدیران به شرط ترجیح منافع مردم بر منافع خود می توانند رفاه نسبی و مطلوب را در جنبه های مختلف فراهم کنند.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از 35 سال از انقلاب برای رسیدن به اهداف آن نگرانیم و از نگاه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به جامعه با نگرانی می اندیشیم.

مرادی با بیان اینکه راهی جز توسعه فرهنگ تحزب برای تغییر این نگاه وجود ندارد، گفت: احزاب نباید منافع خود را بر منافع مردم ترجیح دهند و نباید فراموش کنیم که اگر این تمرین زیاد طول بکشد رسیدن به مقصود نیز طولانی خواهد بود.

دبیر حزب توسعه و اعتدال ضمن ابراز امیدواری از برگزاری همایش های منطقی، آرامش بخش و تعالی بخش، خاطر نشان کرد: انتظار می رود این همایش ها باعث رشد فرهنگ گفتگو و کنار هم ایستادن برای رفع مشکلات مردم شود.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن